Was mijn gedachte ook. Driehoek Opheusen - IJzendoorn - Rhenen...Marnix schreef:Dan ligt het vast ergens in de Betuwe
Raad het plaatsje
Oké dan zal ik het wat gedetailleerde maken.
Je zit in Brantgum.
Daar stap je op de fiets, en fiets je linea recta terug naar Rintsumageest (dat ligt namelijk aan de N361).
Rechts Wiereweg op, westelijk blijven fietsen. En dan kom je in ....
Kom op; je kan het :mrgreen:
Overigens was het idee dat je google maps gebruikt.
Maar de link naar het idee is natuurlijk verwijderd, om te voorkomen dat je daar de kant en klare oplossing vindt.
Het volgende idee is dan dat degene die het plaatsje raad een nieuw te raden plaatsje plaatst. :arrow:
Je zit in Brantgum.
Daar stap je op de fiets, en fiets je linea recta terug naar Rintsumageest (dat ligt namelijk aan de N361).
Maar de link naar het idee is natuurlijk verwijderd, om te voorkomen dat je daar de kant en klare oplossing vindt.
Het volgende idee is dan dat degene die het plaatsje raad een nieuw te raden plaatsje plaatst. :arrow:
Of lees hier even verder: http://www.gereformeerdgezind.nl/forum/ ... 10&start=0Ma Vis schreef:Oké dan zal ik het wat gedetailleerde maken.
Je zit in Brantgum.
:mrgreen:
Ja, kan je ook doen.
Heb je geen zin om helemaal terug te gaan naar de N361 natuurlijk.
Gelijk heb je, is alleen maar een omweg :mrgreen:
Dan vanaf Bornwird richting westen aanhouden.
Evenwijdig aan het water (volgens mij de dokkumer ee?) blijven rijden, op ongeveer dezelfde afstand.
Rechts van het dorpje is een enorme boerderij met een torensilo.
(Da's een extra hint, omdat je anders niet weet welk dorpje je van je fiets af moet.)
Heb je geen zin om helemaal terug te gaan naar de N361 natuurlijk.
Gelijk heb je, is alleen maar een omweg :mrgreen:
Dan vanaf Bornwird richting westen aanhouden.
Evenwijdig aan het water (volgens mij de dokkumer ee?) blijven rijden, op ongeveer dezelfde afstand.
Rechts van het dorpje is een enorme boerderij met een torensilo.
(Da's een extra hint, omdat je anders niet weet welk dorpje je van je fiets af moet.)
i.i.g. Géén Wekerom :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Poeh, wat ben jij hárd Hendrikus.............Hendrikus schreef:Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs Start, u ontvangt geen ƒ 200jvdg schreef:Ons Dorp

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !