Mensen mijden tandarts vanwege rekening

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Aapje
Ik vind het onbegrijpelijk als mensen niet meer naar de tandarts gaan.
1x op een jaar moet toch kunnen...
Ga jij ook 1x per jaar naar de dokter voor controle? Die man ziet je al aankomen.
"Ja mevrouw aapje, wat schort eraan", zegt de dr. "Nou, uhm, ik zou graag willen dat u mij controleert", zegt Aapje. "Wat moet ik controleren, dan?", vraagt dan de dr. "Begint u maar ergens, u bent toch dr.?" Dr.: :pu:pu:pu

Jaarlijkse controle bij de tandarts is pure geldklopperij. Toen ik nog ieder jaar ging was het enige wat ze deden tandsteen weghalen. Nu, na acht jaar geen tandsteen behandeling te hebben gehad, heb ik nog net zoveel tandsteen als bij 1x paar een dergelijke behandeling.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik mijd de tandarts ook vanwege de rekening. Die rekening wordt dan ook door niemand anders vergoed. Omdat ik dit niet heb meegenomen in het pakket van mijn ziektekostenverzekering.

Zo ben ik al minimaal 8 jaar niet bij de smoelensmid geweest en dat bevalt me prima. Mijn gebit ziet er nog zo uit: :D

Dus zoalng ik niets vreemds voel ga ik niet naar de tandarts.

Dan kan ik je de hand geven.
Gewoon bange mannen! Klaar punt uit. Jammer dat jullie het op de rekening gooien. Mannen zijn nu eenmaal wat kinderachtiger bij de tandarts.
Het is nu wel erg duidelijk dat vrouwen zich makkelijk geld uit hun zak laten kloppen..... :t:t:t:t:t
Daphne

Bericht door Daphne »

Ga jij ook 1x per jaar naar de dokter voor controle? Die man ziet je al aankomen.
"Ja mevrouw aapje, wat schort eraan", zegt de dr. "Nou, uhm, ik zou graag willen dat u mij controleert", zegt Aapje. "Wat moet ik controleren, dan?", vraagt dan de dr. "Begint u maar ergens, u bent toch dr.?" Dr.: :pu:pu:pu
Wat dacht je van bloeddruk, bloedarmoede, je rikketikkie, zwangerschapstest, je dna (<-----alleen voor mensen die zeggen ontvoert te zijn door ruimtewezentjes), je suikergehalte, je cholosterol, je gewicht je ogen, je vetgehalte, griepprik, allergietestje.... Nou ik denk Dhr. Lecram dat de dokter best wel wat kan doen bij mensen die gechecked willen worden 1x per jaar!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Wat dacht je van bloeddruk, bloedarmoede, je rikketikkie, zwangerschapstest, je dna (<-----alleen voor mensen die zeggen ontvoert te zijn door ruimtewezentjes), je suikergehalte, je cholosterol, je gewicht je ogen, je vetgehalte, griepprik, allergietestje.... Nou ik denk Dhr. Lecram dat de dokter best wel wat kan doen bij mensen die gechecked willen worden 1x per jaar!
Men oh men, al ik die lijst zie, wordt het geen controlebezoekje, maar een complete opname van een maand :#:#:$:$:$

(alsof dat niets kost)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Men oh men, al ik die lijst zie, wordt het geen controlebezoekje, maar een complete opname van een maand :#:#:$:$:$

(alsof dat niets kost)

Die tandartsen rijden niet voor niets in zilke grote auto's
Daphne

Bericht door Daphne »

(alsof dat niets kost)
:u:u:u:u:u:u:u je geeft me geen ongelijk!!!!!!!!!!!!! :D

Mjah nou Le'tje als t nie goed bij jou zit, kom ik je wle effe opzoeken tijdens die opname hoor! (Lucht dat effe op nietwaar?! :du )
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram Ga jij ook 1x per jaar naar de dokter voor controle? Die man ziet je al aankomen.

(alsof dat niets kost)

Die tandartsen rijden niet voor niets in zilke grote auto's
Mij schiet nu iets te binnen, iets van pot en ketel en van zwart zien? Of nee een woord schiet me te binnen, het ligt voor op m'n tong, iets van jalorsin. Ik kan er niet goed op komen, wie helpt me.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Aapje

Bericht door Aapje »

Ja, en als je kiespijn hebt de hele dag gaan zitten kermen.. kiespijn,,, kiespijn...
Weet ik allemaal wat.....
Vroeger was 2x op een jaar controle heel gewoon nu is 1x al te duur....
Vroeger was je ervoor verzekerd zeker nu moet je meer zelf betalen .... is dat de reden....
refo

Bericht door refo »

Tandarts zegt nu zelf dat 1x voldoende is. Is altijd gelduitdezakklopperij. Vroeger altijd schelden dat ik niet goed poetste, nu zegt hij dat een slecht gebit erfelijk is. Bij m'n kinderen worden de (van mij geërfde) smalle groeven, waar je met een borstel niet bij kunt, dichtgeseald.

Mijn tanden en kiezen vallen uit elkaar, maar ik voel er niets van. Met dank aan een stuk of 15 zenuwbehandelingen. Wacht wel tot alles verdwenen is en neem dan een kunstgebit. Als ik geld heb.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
prinses

Bericht door prinses »

Afbeelding

ze zijn NIET van mij :,
... wel een heel mooie,roze tong...
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door prinses
Afbeelding

ze zijn NIET van mij :,
... wel een heel mooie,roze tong...
Net een puzzel;

Plaats de goeie tand in het juiste vakje.
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Lecram

Bericht door Lecram »

Ja, en als je kiespijn hebt de hele dag gaan zitten kermen.. kiespijn,,, kiespijn...
Weet ik allemaal wat.....
Vroeger was 2x op een jaar controle heel gewoon nu is 1x al te duur....
Vroeger was je ervoor verzekerd zeker nu moet je meer zelf betalen .... is dat de reden....
Kijk, als je kiespijn hebt, moet je naar de tandarts. Maar daar hadden we het niet over. We hadden het over het feit dat als je niets mankeert, dat dan tandarts bezoek nutteloos en overbodig is.

En ja, de enige reden dat ik niet ga, is dat het geld kost.
Enneh... als jij graag geld uitgeeft aan nutteloze doelen, weet ik een nuttiger doel: ik u2u je met alle liefde mijn gironummer :D
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik mijd de tandarts omdat hij tandarts is, de financién maken me niet zoveel uit omdat die worden vergoed bij ambtenaren.:!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik mijd de tandarts omdat hij tandarts is, de financién maken me niet zoveel uit omdat die worden vergoed bij ambtenaren.:!

Ook voor ex-ambtenaren????
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram........Kijk, als je kiespijn hebt, moet je naar de tandarts. Maar daar hadden we het niet over. We hadden het over het feit dat als je niets mankeert, dat dan tandarts bezoek nutteloos en overbodig is.
* Tandsteen verwijderen.
*Preventief controleren zodat de schade later niet zo groot is en dat je dan alsnog die 8 jaar zonder controle financieel te niet doet en het er zelfs bij in het niet valt.
*Orthodontie voor de kinderen is financieel niet op te brengen als je niet verzekerd bent. (m.u.v. Lecram dan... :D )

Een 'breekje' van Breekijzertje (ook voor al uw trekwerk)
Plaats reactie