Val eens niet allemaal over de postings van karsten.......
er zijn nog meer dingen gepost dan alleen die van karsten..
misschien vind hij deze aandacht alleen maar leuk :mrgreen:
Scholieren VLC met roekeloos gedrag...
- Bert Mulder
- Contacteer:
Petrus, wel ophouden met Tamarinde's naam te gebruiken!Tamarinde schreef:Kan ik er wat aan doen dat ik er steeds overheen struikel.......... :cry: :cry: :cry:vlinder schreef:Val eens niet allemaal over de postings van karsten.......
misschien vind hij deze aandacht alleen maar leuk :mrgreen:
:)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dit slaat ff nergens op Bert.......héél soms vergis ik me en heb dan niet in de gaten dat Tamarinde staat ingelogd, maar in 99 van de 100 gevallen post ik onder eigen naam.................die reactie op Vlinder was wel zeer degelijk van Tamarinde zelf.Bert Mulder schreef:Petrus, wel ophouden met Tamarinde's naam te gebruiken!Tamarinde schreef:Kan ik er wat aan doen dat ik er steeds overheen struikel..........vlinder schreef:Val eens niet allemaal over de postings van karsten.......
misschien vind hij deze aandacht alleen maar leuk :mrgreen::
:
:
- Bert Mulder
- Contacteer:
een geintje Petrus!Petrus schreef: Dit slaat ff nergens op Bert.......héél soms vergis ik me en heb dan niet in de gaten dat Tamarinde staat ingelogd, maar in 99 van de 100 gevallen post ik onder eigen naam.................die reactie op Vlinder was wel zeer degelijk van Tamarinde zelf.
:)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
Petrus heeft zijn strijdkleed nog steeds niet uitgetrokkenBert Mulder schreef:een geintje Petrus!Petrus schreef: Dit slaat ff nergens op Bert.......héél soms vergis ik me en heb dan niet in de gaten dat Tamarinde staat ingelogd, maar in 99 van de 100 gevallen post ik onder eigen naam.................die reactie op Vlinder was wel zeer degelijk van Tamarinde zelf.
Ik weet, mijn Verlosser leeft