JvdG is 52 geworden vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was aangenaam verrast toen ik vanmorgen inlogde en constateerde dat er een topic aan mijn verjaardag was gewijd. :o
Ik dank jullie allen héél hartelijk voor de gelukwensen en felicitaties op welke wijze dan ook door jullie betoond.
Dat doet een mens altijd goed.
Tevens zie ik het als een uiting van de band die we als forumleden, hoe dan ook, met elkaar hebben.
Nogmaals dank!!!
Soli Deo Gloria!!!!!!!!
Ik dank jullie allen héél hartelijk voor de gelukwensen en felicitaties op welke wijze dan ook door jullie betoond.
Dat doet een mens altijd goed.
Tevens zie ik het als een uiting van de band die we als forumleden, hoe dan ook, met elkaar hebben.
Nogmaals dank!!!
Soli Deo Gloria!!!!!!!!
- JolandaOudshoorn
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ook, van harte!
En nog vele jaren in Gods zegen toegewenst!
En nog vele jaren in Gods zegen toegewenst!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Oude-Waarheid
Ik had het volume op 0 staan, dus in eerste instantie zag ik alleen een blanco posting, en veronderstelde dat jij met stomheid was geslagen.Hendrikus schreef:[stream]http://www.bagpipersforhire.com/sounds/ ... rthday.mp3[/stream]
Ik ben, hoe ongelooflijk dat voor velen ook is, een liefhebber van bagpipes.
Je begrijpt dus wel dat ik blij was met deze bijdrage.

Hartelijk dank daarvoor!!!
- Miscanthus
-