Wegwijs 2007

Wegwijs 2007?

Yes ik ga, eindelijk issie er weer!
9
19%
Nah, ik kijk nog wel of ik ga....
8
17%
Neu, niet aan mij besteed.
19
40%
Wegwijs?!? Principieel op tegen!
12
25%

Totaal aantal stemmen: 48

jan03

Bericht door jan03 »

Josephus schreef:
jan03 schreef:
J.C. Philpot schreef: Noortje van Middelkoop (...) als achtergrondmuziek. :wink:
Één van de redenen waarom ik er principieel op tegen ben.
Ik vermoed dat we naar aanleiding van deze uitspraak binnenkort weer bezoek krijgen van twee lang niet gesignaleerde forumleden... :mrgreen:
Is dat zo? De discussie van destijds heb ik gemist dan. Vind ik ook niet zo zinvol. Het is behoorlijk persoonlijk hoe men er tegen aan kijkt.
Josephus

Bericht door Josephus »

jan03 schreef:
Josephus schreef:
jan03 schreef:
J.C. Philpot schreef: Noortje van Middelkoop (...) als achtergrondmuziek. :wink:
Ik vermoed dat we naar aanleiding van deze uitspraak binnenkort weer bezoek krijgen van twee lang niet gesignaleerde forumleden... :mrgreen:
Is dat zo? De discussie van destijds heb ik gemist dan. Vind ik ook niet zo zinvol. Het is behoorlijk persoonlijk hoe men er tegen aan kijkt.
Volgens mij was jij daar ook bij hoor... Remember "Normaal"? :wink:
jan03

Bericht door jan03 »

Josephus schreef:
jan03 schreef:
Josephus schreef:
jan03 schreef: Één van de redenen waarom ik er principieel op tegen ben.
Volgens mij was jij daar ook bij hoor... Remember "Normaal"? :wink:
Normaal? Nee, helaas. Ik weet niet wat je bedoeld. Maar het zou goed kunnen dat ik toen ook al heb aangegeven dat ik niets met Wegwijs heb. Ik ben er 1 keer geweest en sindsdien vraag ik me af hoe het mogelijk is dat zoveel mensen zich jarenlang achterheen zand ik de ogen laten strooien. Maar goed.
Josephus

Bericht door Josephus »

jan03 schreef:
Josephus schreef:
jan03 schreef:
Is dat zo? De discussie van destijds heb ik gemist dan.
Zie dit topic. :wink:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Je bent in de war met Martin Mans.

Ik dacht niet dat Noortje familie, vrienden en kennissen hier reclame laat maken.
Josephus

Bericht door Josephus »

Tiberius schreef:Je bent in de war met Martin Mans.

Ik dacht niet dat Noortje familie, vrienden en kennissen hier reclame laat maken.
Ach nee, zó bedoelde ik het ook niet. Maar gezien de nauwe band tussen NVM en MM en het feit dat iemand iets zei dat als minder aardig voor NVM opgevat zou kunnen worden, zou ik het niet heel verrassend vinden als (een van) die twee forumleden zich opeens weer zou melden...

Nu duidelijk? :mrgreen:
jan03

Bericht door jan03 »

Josephus schreef:
Tiberius schreef:Je bent in de war met Martin Mans.

Ach nee, zó bedoelde ik het ook niet. Maar gezien de nauwe band tussen NVM en MM en het feit dat iemand iets zei dat als minder aardig voor NVM opgevat zou kunnen worden, zou ik het niet heel verrassend vinden als (een van) die twee forumleden zich opeens weer zou melden...

Nu duidelijk? :mrgreen:
Ik vat 'm! :lol:

En de link tussen dat soort musici en wegwijs is ook snel gelegd!
jan03

Bericht door jan03 »

Johann Sebastian en Henry gaan niet naar wegwijs waarschijnlijk..
Unionist

Bericht door Unionist »

Is Noortje de vrouw van Eimert?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jan03 schreef:Johann Sebastian en Henry gaan niet naar wegwijs waarschijnlijk..
Gezien de opdringerige -om niet te zeggen: agressieve- wijze waarop je daar soms belaagd wordt door "goede doelen", kan ik me er alles bij voorstellen dat mensen liever thuis blijven :?
refo

Bericht door refo »

Misschien z'n dochter?

Ik vraag me af waarom we bedrijven die hun best doen hun spullen aan de man te brengen beschuldigen van 'commercieel' te zijn. Alsof dat iets slechts of een vies woord is.

Van tweeën één:
Je bent zelf in loondienst en blij dat je werkgever comemrcieel is aangelegd. Daar ben jij zelf ook goed mee.
Je bent zelf ondernemer. En hopelijk commercieel. Anders wordt het nix. :mrgreen:
jvdg

Bericht door jvdg »

refo schreef:Je bent zelf in loondienst en blij dat je werkgever comemrcieel is aangelegd. Daar ben jij zelf ook goed mee.
.........dat kan een aanleiding zijn voor de werkgever om de vaste loonkosten te drukken..... :shock: Dat vinden veel werknemers niet leuk :(
refo

Bericht door refo »

jvdg schreef:
refo schreef:Je bent zelf in loondienst en blij dat je werkgever comemrcieel is aangelegd. Daar ben jij zelf ook goed mee.
.........dat kan een aanleiding zijn voor de werkgever om de vaste loonkosten te drukken..... :shock: Dat vinden veel werknemers niet leuk :(
Nee, maar ondernemingen zijn geen filantropische instellingen of beschutte werkplaatsen.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

refo schreef:Ik vraag me af waarom we bedrijven die hun best doen hun spullen aan de man te brengen beschuldigen van 'commercieel' te zijn. Alsof dat iets slechts of een vies woord is.
Dat is gewoon waar. Het is niet verkeerd om te proberen iets te verkopen en als iemand zo gek is om er teveel voor te betalen, dan is dat ook niet verkeerd.
Maar nu is het gewoon een winkelstraat in een beursgebouw dat tijdelijk als kerk lijkt te moeten fungeren voor de meer geestelijke onderdelen van het spectakel. Het lukt me niet om dat te combineren en daar niet een beetje een vreemde bijsmaak bij te proeven.
jan03

Bericht door jan03 »

refo schreef:Misschien z'n dochter?

Ik vraag me af waarom we bedrijven die hun best doen hun spullen aan de man te brengen beschuldigen van 'commercieel' te zijn. Alsof dat iets slechts of een vies woord is.

Van tweeën één:
Je bent zelf in loondienst en blij dat je werkgever comemrcieel is aangelegd. Daar ben jij zelf ook goed mee.
Je bent zelf ondernemer. En hopelijk commercieel. Anders wordt het nix. :mrgreen:
Ik heb absoluut niets tegen commercieel. In tegendeel zelfs. Maar wel als er een vroom sausje over gegoten wordt.
Plaats reactie