Misschien niet iedereen binnen de SGP, maar het geluid is er zeker nog wel hoor.memento schreef:De SGP is niets beter dan de Paus hoor, op politiek gebied. De tijd dat de SGP de moslim-godsdienst openlijk veroordeelde als valse godsdienst, en vond dat de verspreiding ervan tegengegaan moest worden (verbieden nieuwe moslimsscholen en moskees bv), is voorbij. Liever vrede en eigenbelang bewaken, dan principieel zijn...
Dat zowel de islam als de RK valse godsdiensten zijn.
Misschien is het op de Veluwe anders, maar in mijn omgeving worden er niet wekelijks moskeeën gesloten. Helaas.Petrus schreef:Maar owee als er christelijke kerken in moslimlanden gesloten worden of niet gebouwd mogen worden..................dán zijn hier de rapen gaar, terwijl we hier andersom precies het zelfde doen............
Haat is niet het goede woord.Petrus schreef:En de Paus?? Hij vertegenwoordigd niet het ganze christendom, maar de ganze wereldkerk der Katholieken, welke vertegenwoordiging ook de protestantse kerken weleens ten goede zouden kunnen komen ook al willen jullie dat per sé niet zien in jullie blinde haat tegen al wat niet reformatorisch is.
Wel is het zo dat hij mij niet vertegenwoordigt. Evenmin als Mohammed, sinterklaas, de kerstman of wie dan ook.
En of dat ons ten goede zou komen? Ik dacht het niet.