haha, succes Duuk, je hebt er nog even voor.....Duuk schreef:Ik zit in een ernstig dillemma:....Ik weet het even niet meer.

haha, succes Duuk, je hebt er nog even voor.....Duuk schreef:Ik zit in een ernstig dillemma:....Ik weet het even niet meer.
Ik weet 't echt niet meer.jvdg schreef:Met een knipoog naar de heer Van der Vlies, maakt u mij nieuwsgierig naar de niet door u vermelde middenmoot.
Ik ben zelf ook verbaasd, daar er een grote ommekeer in de CDA zou moeten plaatsvinden wil ik op die partij stemmen.jvdg schreef:Uw illustere naamgever zou zich verbaasd hebben over uw "ligging" ten opzichte van het CDA. Immers is naar mijn mening het CDA haar christelijke wortels kwijt. Ofschoon ik toch, ondanks alles, nog wel blij ben met de Nederlandse CDU.
Welke partij had u verwacht (vergeef mij mijn nieuwsgierigheid) op grond van de gestelde vragen? Ik heb een beetje zitten chargeren, maar meestal klopte de verwachte uikomst.Hendrikus schreef:Ik weet 't echt niet meer.jvdg schreef:Met een knipoog naar de heer Van der Vlies, maakt u mij nieuwsgierig naar de niet door u vermelde middenmoot.
Maar het feit dat de SGP bovenaan kwam, bewijst dat de stemwijzer niet deugt. Als het ding wél had gedeugd, zou bij mij de SGP namelijk niet bovenaan hebben gestaan.
Je draait het om. Ik verwacht van een stemwijzer dat-ie zodanige vragen stelt dat op basis van mijn antwoorden er een stemadvies uitkomt dat overeenkomt met mijn politieke voorkeur.jvdg schreef:[Welke partij had u verwacht (vergeef mij mijn nieuwsgierigheid) op grond van de gestelde vragen? Ik heb een beetje zitten chargeren, maar meestal klopte de verwachte uikomst.