Labyrinth meldt zich.....

Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

geledu schreef:
Labyrinth schreef:
Corydoras schreef:Welkom mededierenvriend!
van kind af aan áltijd honden mogen verzorgen, tot op de dag van vandaag, en heb de kinderen én kleinkinderen ook dierenliefde bijgebracht. Die laatsten brengen het weer over op hún kinderen.

Ook een hartelijk welkom namens mij.
Je brengt in iedergeval weer wat leven in de (refoforum)brouwerij.

Maar toch nog een bescheiden vraag , als je kleinkinderen al kinderen hebben , mag ik dan vragen hoe jong u wel bent ?
Laat ik het er op houden dat mijn allereerste kind zich meldde toen ik 17 jaar was, Zij werd op háár beurt ook op 17 jarige leeftijd moeder, en háár oudste werd op 15 jarige leeftijd moeder. Ach, daar kijken ze in Zweden niet al te vreemd van op. De 6 andere, in Nederland geboren, kinderen zijn tussen de 12 en 39 jaar.
jvdg

Bericht door jvdg »

Labyrinth schreef:
geledu schreef:
Labyrinth schreef:
Corydoras schreef:Welkom mededierenvriend!
van kind af aan áltijd honden mogen verzorgen, tot op de dag van vandaag, en heb de kinderen én kleinkinderen ook dierenliefde bijgebracht. Die laatsten brengen het weer over op hún kinderen.

Ook een hartelijk welkom namens mij.
Je brengt in iedergeval weer wat leven in de (refoforum)brouwerij.

Maar toch nog een bescheiden vraag , als je kleinkinderen al kinderen hebben , mag ik dan vragen hoe jong u wel bent ?
Laat ik het er op houden dat mijn allereerste kind zich meldde toen ik 17 jaar was, Zij werd op háár beurt ook op 17 jarige leeftijd moeder, en háár oudste werd op 15 jarige leeftijd moeder. Ach, daar kijken ze in Zweden niet al te vreemd van op. De 6 andere, in Nederland geboren, kinderen zijn tussen de 12 en 39 jaar.
Hartelijk gefeliciteerd met uw kinderschaar!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Labyrinth schreef: Ach, daar kijken ze in Zweden niet al te vreemd van op.
Nounou, een Zweedse bovenjuffrouw die ook al [bet][over]grootmoeder* is, het kan niet op hier.

*sorry, ik raakte de tel een beetje kwijt 8)
Plaats reactie