Wat is er niet geoorloofd aan dat rapje?geledu schreef:Tja, en dan is alles maar geoorloofd...........Unionist schreef: Tja, een partij die niet de grootste jongerenclub heeft, zal iets anders moeten doen om jongeren te trekken.
peilingen
Het heef in ieder geval een uitstraling die verre van reformatorisch is.memento schreef:Wat is er niet geoorloofd aan dat rapje?geledu schreef:Tja, en dan is alles maar geoorloofd...........Unionist schreef: Tja, een partij die niet de grootste jongerenclub heeft, zal iets anders moeten doen om jongeren te trekken.
En de muziek soort is ook niet van dien aard dat deze breed in de geref gezindte geaccepteerd wordt.
Tja, wat moet de ChristenUnie doen om breed in de geref. gezindte geaccepteerd te worden?
Elders op dit rorum werd de vraag gesteld: hoe zou de SGP breder kiezers kunnen aanspreken? Niemand die daar een zinnig antwoord op kon geven. De ChristenUnie doet daar tenminste wél een poging toe en heeft sowieso een bredere achterban dan de SGP en wil ook andere groepen aanspreken.
Maar misschien moeten we met een orgel en dwarsfluit de Bijlmermeer in. En misschien moeten we onze pinksterbroeders eerst de Psalmen van 1773 leren zingen voor ze welkom zijn bij de partij.
Elders op dit rorum werd de vraag gesteld: hoe zou de SGP breder kiezers kunnen aanspreken? Niemand die daar een zinnig antwoord op kon geven. De ChristenUnie doet daar tenminste wél een poging toe en heeft sowieso een bredere achterban dan de SGP en wil ook andere groepen aanspreken.
Maar misschien moeten we met een orgel en dwarsfluit de Bijlmermeer in. En misschien moeten we onze pinksterbroeders eerst de Psalmen van 1773 leren zingen voor ze welkom zijn bij de partij.
Laatst gewijzigd door Unionist op 14 okt 2006, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Dat doen we al, maar dat wordt niet herkend. Tja...Petrus schreef:Getuigend op Gods Woord het sociaal-economische en sociale beleid te gronden en uit te dragen. bijvoorbeeldUnionist schreef:Tja, wat moet de ChristenUnie doen om breed in de geref. gezindte geaccepteerd te worden?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ach en wee... Rouvoet staat op de foto maar heeft dat rapje niet gemaakt... de vraag is zelfs of hij er toestemming aan heeft verleend. Maar goed, dat boeit allemaal niet. Er is met het rapje niks verkeerd. Het enige punt wat ik hier hoor is dat ze dit soort muziek 300 jaar geleden nog niet hadden en dus is een logische gevolgtrekking dat het werelds is. Right.geledu schreef:Het heef in ieder geval een uitstraling die verre van reformatorisch is.memento schreef:Wat is er niet geoorloofd aan dat rapje?geledu schreef:Tja, en dan is alles maar geoorloofd...........Unionist schreef: Tja, een partij die niet de grootste jongerenclub heeft, zal iets anders moeten doen om jongeren te trekken.
En de muziek soort is ook niet van dien aard dat deze breed in de geref gezindte geaccepteerd wordt.
Weet je, het kan me eigenlijk niets schelen dat dit soort muziek in refoland niet geaccepteerd is. Er lijkt me niks mis met dit soort muziek als er goede teksten bij zitten en als er mensen zijn die ieder muziekje met een beat er in duivels vinden is dat hun probleem. Mensen die zo slaaf zijn van hun eigen ouderwetse traditie zullen daar toch eerst van los moeten komen... anders stemmen ze sowieso niet op de CU

Petrus, denk je het nou echt? Kijk eens naar wat hier gebeurt.... men valt al over een campagnestukje in rap. Werelds wordt het genoemd.... Denk je nou echt dat men dan met de door jou genoemde punten opeens wel pro-CU zou worden? Natuurlijk niet... ze zouden nog steeds naar de vormen kijken en zeggen: Dat is te modern, werelds, wereldgelijkvormig.... daar stem ik niet op. Zo kortzichtig zijn sommigen helaas wel

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat wordt dan brainstormen hoe het dan wél moet op goede gronden, en zonder misbruik te maken van wereldse zaken.Unionist schreef:Dat doen we al, maar dat wordt niet herkend. Tja...Petrus schreef:Getuigend op Gods Woord het sociaal-economische en sociale beleid te gronden en uit te dragen. bijvoorbeeldUnionist schreef:Tja, wat moet de ChristenUnie doen om breed in de geref. gezindte geaccepteerd te worden?
is niet het héle politieke circus één grote cirkelredenatie, waar het uiteindelijk alleen maar om de poppetjes gaat draaien?? want vrijwel élke andere persoon op de kandidatenlijst blijft buiten de schijnwerpers.............het gaat alléén en uitsluitend om de "grote man" bij élk der partijenUnionist schreef:Zo redeneer je in een cirkel. Petrus.
A mag niet, doe maar B
Dat doen we al
Ja maar, je mag geen A doen
Mmmmm
Het urker mannenkoor, op hele noten, op de wijs van 'Mijn hart o hemel majesteit':Dat wordt dan brainstormen hoe het dan wél moet op goede gronden, en zonder misbruik te maken van wereldse zaken.
Wij zijn zo goed, wij zijn zo vrij,
Wij hebben echt de best' partij,
Stem op de SGP, ja echt,
Want anders dan vergaat 't u slecht,
Dan wijkt men van den paden af,
En is men als het loze kaf,
Dat derwaarts heen en gind gestoven,
Niet bij het graan bakt in den oven
Zolang het een nek-aan-nek race blijft tussen PVDA en CDA ben ik niet zo bang voor Wouter. Vanuit kleinere partijen krijg je dan toch nog veel kiezers die premiergericht stemmen (zoals ik). Alleen VVD zou al ruim een kwart van zijn stemmers kwijtraken aan balkenende aldus de Hond.
En al zou cda iets minder zetels krijgen wordt het toch een vvd-cda kabinet.
En al zou cda iets minder zetels krijgen wordt het toch een vvd-cda kabinet.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.