Nieuwe vormgeving Saambinder

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

memento schreef:
Het kerkelijk bureau heeft al die gegevens ongetwijfeld digitaal beschikbaar.
Ik heb dit een keer nagevraagd bij het kerkelijk bureau van de GG, voor mijn zoek-een-kerk-met-je-postcode website, maar ze hadden die gegevens niet digitaal....
Dat is wel even schrikken. :shock:
Je zit me dus te vertellen dat ze alles handmatig bijhouden? Monnikenwerk! (excusez-le-mot).
Hopelijk dateert die navraag van minstens 10 jaar geleden.
Kislev schreef:Bovendien zal een flink deel van de lezers geen internet hebben
Wakker worden, Kislev. Misschien een handjevol 80+ ers, maar die zullen geen baat hebben bij een volledige up-to-date jaarboek.
memento

Bericht door memento »

Tiberius schreef:
memento schreef:
Ik heb dit een keer nagevraagd bij het kerkelijk bureau van de GG, voor mijn zoek-een-kerk-met-je-postcode website, maar ze hadden die gegevens niet digitaal....
Je zit me dus te vertellen dat ze alles handmatig bijhouden? Monnikenwerk! (excusez-le-mot).
Ik citeer uit een mail, verzonden door het kerkelijk bureau, op 28-08-2006 15:28:

Wij hebben geen digitale lijst van de adressen van de kerkgebouwen van de Gereformeerde Gemeenten. Dus kunnen wij die ook niet toezenden.
jan03

Bericht door jan03 »

Tiberius schreef: Wakker worden, Kislev. Misschien een handjevol 80+ ers, maar die zullen geen baat hebben bij een volledige up-to-date jaarboek.
:mrgreen: :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Zouden meer jongeren de Saambinder nu gaan lezen? Je kan nog zo'n mooie kleur rood hebben nu... maar wat als de inhoud wel zwart-wit is? Ik heb al van een hoop jongeren gehoord dat ze om die reden de saambinder niet lezen.

Gij geheel anders, wordt niet wereldgelijkvormig... maar wel met een leuk kleurtje jongeren willen trekken :P Beetje inconsequent :roll: :mrgreen:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Kislev

Bericht door Kislev »

Tiberius schreef:
memento schreef:
Kislev schreef:Bovendien zal een flink deel van de lezers geen internet hebben
Wakker worden, Kislev. Misschien een handjevol 80+ ers, maar die zullen geen baat hebben bij een volledige up-to-date jaarboek.
60+ ers waarschijnlijk.
helma

Bericht door helma »

Marnix schreef:Zouden meer jongeren de Saambinder nu gaan lezen? Je kan nog zo'n mooie kleur rood hebben nu... maar wat als de inhoud wel zwart-wit is? Ik heb al van een hoop jongeren gehoord dat ze om die reden de saambinder niet lezen.
Hij bleef bij ons gewoon ongeopend op tafel liggen.....
Alle rode letters ten spijt......
(misschien moet ik ze meer motiveren? :oops: )
Gelukkig lezen ze de Daniël wel, dat is toch gewoon een beetje hun eigen blad.
olfie

Bericht door olfie »

Marnix schreef:Zouden meer jongeren de Saambinder nu gaan lezen? Je kan nog zo'n mooie kleur rood hebben nu... maar wat als de inhoud wel zwart-wit is? Ik heb al van een hoop jongeren gehoord dat ze om die reden de saambinder niet lezen.

Gij geheel anders, wordt niet wereldgelijkvormig... maar wel met een leuk kleurtje jongeren willen trekken :P Beetje inconsequent :roll: :mrgreen:
Ben jij profvoetballer?

Trappen ben je goed in :wink:
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
jan03

Bericht door jan03 »

helma schreef:
.
Plaatjes?
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Is dit dezelfde Marnix die vindt dat de vormgeving van de eredienst best wat kleurrijker kan allemaal? Wat is er dan mis met een kleurrijker vormgegeven kerkelijk blad?
Da Capo

Bericht door Da Capo »

memento schreef:
Tiberius schreef:
memento schreef:
Ik citeer uit een mail, verzonden door het kerkelijk bureau, op 28-08-2006 15:28:

Wij hebben geen digitale lijst van de adressen van de kerkgebouwen van de Gereformeerde Gemeenten. Dus kunnen wij die ook niet toezenden.
Ik heb het vermoeden dat ze het wel digitaal hebben, maar niet in het formaat zoals jij dat wilt hebben. Elk jaar geef ik de gegevens door van onze gemeente en krijg ik een afdruk van pagina zoals die in het kerkelijk jaarboekje staat. Het zal wel in het formaat van quark o.i.d. staan (pakket om copy klaar te maken voor de drukker).
Maar het verbaasd mij aan de ene kant dat ze geen digitaalbestand hebben waar alles geordend instaat. Aan de andere kant verbaasd het me ook niet...
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Oude Paden

Bericht door Oude Paden »

Waardeloos topic geworden!

Alleen maar trappen schoppen en slaan!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Oude Paden schreef:Waardeloos topic geworden!

Valt toch wel mee, Oude Paden?
Marnix is GKV'er; logisch dat hij niet zoveel met De Saambinder heeft.
(In die zin begrijp ik zijn aanwezigheid op dit forum ook niet helemaal.)
BTW: wanneer komt er een nieuwe vormgeving van de Wachter Sions? :wink:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:
(misschien moet ik ze meer motiveren? :oops: )
Gelukkig lezen ze de Daniël wel, dat is toch gewoon een beetje hun eigen blad.
De Daniël is natuurlijk meer op het niveau en belevingswereld van jongeren, tieners zeg maar.
De Saambinder is denk ik toch meer voor belijdende leden. Maar juist voor de jongere leden is het goed, dat de Saambinder het stoffige imago wat van zich af schudt.

@Marnix:
Vind jij het aantrekkelijker maken van een kerkelijk blaadje wereldgelijkvormig? Bovendien is de Saambinder niet bedoeld om jongeren te trekken, maar om ze erbij te houden.
Het niet-lezen van de Saambinder zegt meer over die jongeren dan over de Saambinder.
Jammer, dat ze het als zwart-wit vinden, maar ik denk dat ze zelf dan toch ook wel enige nuance ontberen.
Oude Paden

Bericht door Oude Paden »

Afgewezen schreef:

Valt toch wel mee, Oude Paden?
Marnix is GKV'er; logisch dat hij niet zoveel met De Saambinder heeft.
(In die zin begrijp ik zijn aanwezigheid op dit forum ook niet helemaal.)
BTW: wanneer komt er een nieuwe vormgeving van de Wachter Sions? :wink:
De naam van het kerkblad (Wachter) duidt niet op snelle vernieuwingen! :D
jan03

Bericht door jan03 »

Oude Paden: het feit dat iemand een andere mening heeft dan jezelf hebt, houdt dit dan direct in dat die persoon doet aan trappen, schoppen en slaan? Er worden hier meningen weergegeven, volgens mij valt het met de hatelijkheid nogal mee!
Gesloten