En zijn kinderen ook.Oorspronkelijk gepost door GabrielleSjonge , Admin, ben jij ook al opa ?Oorspronkelijk gepost door Jelle
Wachten op Admin en straks oppassen opzijn kleinkinderen en op mijn kleinkinderen.
Weer eens een avond om ze heerlijk te verwennen.![]()
ik lees hier dat jij ook al kleinkinders hebt......
je bent er vroeg bij hoor :u
Wat ga je vanavond doen?
Het was een perfecte avond!Oorspronkelijk gepost door kridje:u:u:u:u:u:eur:eur:eur:eur:in:in:in:in:inOorspronkelijk gepost door takkie
Niet naar de kroeg maar naar de Boeg http://www.deboeg.tk
:,:,:, nee, op zijn kinderen en mijn kleinkinderen :,:,:,Oorspronkelijk gepost door GabrielleSjonge , Admin, ben jij ook al opa ?Oorspronkelijk gepost door Jelle
Wachten op Admin en straks oppassen opzijn kleinkinderen en op mijn kleinkinderen.
Weer eens een avond om ze heerlijk te verwennen.![]()
ik lees hier dat jij ook al kleinkinders hebt......
je bent er vroeg bij hoor :u
- Miscanthus
Nee hoorOorspronkelijk gepost door MiscanthusHee, ze lopen toch niet met hoofddoek om ?Oorspronkelijk gepost door LecramLekker twee nachtjes met die ventjes weg. Mama en Sietske blijven thuis.![]()

Maar het is een camper waar je met z'n vieren in kan. En de kids vinden het schitterend om eens met die camper op stap te gaan. Met het hele gezin gaat dat niet, dus dan maar met z'n vieren.
En het is goed voor de vaderband. :bou:
Overigens hebben vrouwlief en Sietske mijn auto ter beschikking die dagen. Die gaan weer van hun vrijheid genieten :t
- Miscanthus