Vindt ik geen verschil.Miscanthus schreef:als hij geen toegangsgeld vraagt niet....
Maar ieder moet doen wat zijn geweten (beter hart) ingeeft.
Vindt ik geen verschil.Miscanthus schreef:als hij geen toegangsgeld vraagt niet....
Vasten jullie op zondag, in de zin dat je iets of meerdere dingen zondags niet doet. Zoals geen comoputer aan of andere dingen/ zaken.Hendrikus schreef:De toegang is volgens het affiche € 5. En na afloop zal de cd-tafel wel gereed staan.Miscanthus schreef:als hij geen toegangsgeld vraagt niet....
ik werk niet.Christiaan schreef:Vasten jullie op zondag, in de zin dat je iets of meerdere dingen zondags niet doet. Zoals geen comoputer aan of andere dingen/ zaken.Hendrikus schreef:De toegang is volgens het affiche € 5. En na afloop zal de cd-tafel wel gereed staan.Miscanthus schreef:als hij geen toegangsgeld vraagt niet....
Ja of helemaal niets?
Ik bedoel het gelovig hart,Dathenum schreef:Jeremia 17:9 - Arglistig is het hart, meer dan enig ding, ja, dodelijk is het, wie zal het kennen?Christiaan schreef:Maar ieder moet doen wat zijn geweten (beter hart) ingeeft.
De bovengenoemde tekst geld ook voor het gelovige hart. De oude mens roert zich helaas nog vaak. Maar inderdaad, als het hart erom te doen is om Gods wil uit Zijn woord te vernemen en dat onderzoekt kun je op bepaalde punten nog steeds tot andere conclusies komen. Dat ben ik met je eens.Christiaan schreef:Ik bedoel het gelovig hart,
met als bron het Heilig en onfeilbaar woord van God,
kun je je daar in vinden??
Joh.......je méént het :mrgreen:Miscanthus schreef:ik werk niet.Christiaan schreef:Vasten jullie op zondag, in de zin dat je iets of meerdere dingen zondags niet doet. Zoals geen comoputer aan of andere dingen/ zaken.Hendrikus schreef:De toegang is volgens het affiche € 5. En na afloop zal de cd-tafel wel gereed staan.Miscanthus schreef:als hij geen toegangsgeld vraagt niet....
Ja of helemaal niets?
ik rook nietPetrus schreef:Joh.......je méént het :mrgreen:Miscanthus schreef:ik werk niet.Christiaan schreef:Vasten jullie op zondag, in de zin dat je iets of meerdere dingen zondags niet doet. Zoals geen comoputer aan of andere dingen/ zaken.Hendrikus schreef: De toegang is volgens het affiche € 5. En na afloop zal de cd-tafel wel gereed staan.
Ja of helemaal niets?
Dat merken we dan wel.Petrus schreef:Tot maandag, als tenminste niet intussen de goegemeente in het Kartuizerklooster is ingetreden........................................ :mrgreen:Christiaan schreef:Goede en gezeggende zondag allemaal.
Hopelijk volgende week, verder.
Erg intressant hoe ieder ander de zondag invult.