Curatorium van GG weerspreekt „laster”
Ik denk dat het andersom gegaan is. Dat er niet naar die persoon geluisterd is en dat hij daar zo gefrustreerd over is geraakt dat hij dit schreef.Een schreef:De haat die in het stuk naar voren komt is genoeg reden om het stuk te negeren. De vraag is of je uberhaupt normaal met dat soort mensen kunt debateren.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- Miscanthus
Ook dat geldt vice versa. Maar als je het verhaal van Korach, Dathan en Abiram als antwoord krijgt wanneer je kritisch bent over de prediking, of als er in de krant staat: "wat er ook gebeurt, wij passen onze prediking niet aan", dan moet je niet verbaasd zijn als mensen het idee hebben dat er niet echt geluisterd wordt.geledu schreef:Doet mijn zoontje van 3 ook, gillen en schreeuwen.Ik denk dat het andersom gegaan is. Dat er niet naar die persoon geluisterd is en dat hij daar zo gefrustreerd over is geraakt dat hij dit schreef
Kom op, zeg ik dan, eerst tot tien tellen anders doe je dingen waar je later spijt van krijgt.
Het kan trouwens ook dat er wel geluisterd is maar dat het antwoord niet in zijn of haar straatje paste, dan krijg je bij kinderen dezelfde reactie, ook dan geef ik het advies zoals hierboven beschreven.
Dat het een schreeuwerig artikel is, ben ik overigens met je eens.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ja, maar dat laat zien dat er een patsstelling bestaat. Het is daarom ook onzin te denken dat er sprake is van 'afnemende polarisatie'....Tiberius schreef:Zomaar een vraagje tussendoor.
Hebben jullie nou nooit eens een déjà vu?
Of hebben jullie meer zoiets van: het blijft leuk, zo'n rotonde?
(déjà vu = gewaarwording dat men iets reeds eerder heeft gezien of meegemaakt of ingetypt (schuine tekst is van mij))
- Miscanthus
betekent dit: "stop alsjeblieft met kritiek!?"Tiberius schreef:Zomaar een vraagje tussendoor.
(déjà vu = gewaarwording dat men iets reeds eerder heeft gezien of meegemaakt of ingetypt (schuine tekst is van mij))
In het geheel niet, Miscanthus.Miscanthus schreef:betekent dit: "stop alsjeblieft met kritiek!?"Tiberius schreef:Zomaar een vraagje tussendoor.
Ik ben juist weer reuze benieuwd naar de argumenten. Die van de vorige ronde ben ik al bijna vergeten; ik kan ze in ieder geval niet meer terugvinden
Uhhh, ja. Lijkt me heel erg. Hoorde vandaag nog deze term in combinatie van D66. Maar hier ook wel van toepassing...Tiberius schreef:Zomaar een vraagje tussendoor.
Misschien moesten we eens andersom doen. Zoals in Engeland.
Anderom redeneren. Misschien met verrassende inzichten.