Dat geld dan natuurlijk ook voor de mensen tussen de 40 en 50?Breekijzertje schreef:Tot nu toe 6 forummers tussen de 60 en de 70!!!
Ik wil graag weten wie dat zijn omdat ik die personen in het vervolg graag met u aan wil spreken. Dat is geen geintjuh!
Tja.....opvoeding hè.
Leeftijd Refoforumbezoekers.
zondagavond?Marnix schreef:Hehe, meer dan genoeg..... Soms ontmoet ik zelfs mensen die ik eerst op forums heb ontmoet... ook erg leuk... maar je wil niet weten hoevele mensen ik buiten forums om tegen kom, daar word je naar vanrekcor schreef:Ontmoeten jullie ook wel eens echte mensen, of alleen via forums?Marnix schreef:Overigens kwam ik pas na het kijken in je profiel er achter wie je bent, en dat ik je ook wel van een ander forum ken
Heehee.......dit is geen datingsite hoor!!!!!!Lassie schreef:zondagavond?Marnix schreef:Hehe, meer dan genoeg..... Soms ontmoet ik zelfs mensen die ik eerst op forums heb ontmoet... ook erg leuk... maar je wil niet weten hoevele mensen ik buiten forums om tegen kom, daar word je naar vanrekcor schreef:Ontmoeten jullie ook wel eens echte mensen, of alleen via forums?Marnix schreef:Overigens kwam ik pas na het kijken in je profiel er achter wie je bent, en dat ik je ook wel van een ander forum ken
Nee, dat zou namelijk een midlifecrisis kunnen veroorzakenmemento schreef:Dat geld dan natuurlijk ook voor de mensen tussen de 40 en 50?Breekijzertje schreef:Tot nu toe 6 forummers tussen de 60 en de 70!!!
Ik wil graag weten wie dat zijn omdat ik die personen in het vervolg graag met u aan wil spreken. Dat is geen geintjuh!
Tja.....opvoeding hè.

Lassie, niet alleen op zondagavond hoor

- jakobmarin
- FlyingEagle
Wie van de forummers zijn er boven de 55 jaar?
Ivm een enquete zou ik dat graag willen weten.
Ivm een enquete zou ik dat graag willen weten.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."