Gelukkig nieuwjaar!

Corydoras

Bericht door Corydoras »

Ik wil jullie ook allemaal het beste wensen voor 2006!
Afbeelding
limosa

Bericht door limosa »

Allen (met allen die u lief en dierbaar zijn) een heel Goed en gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst.

Ik sluit me graag aan bij onze dominee die zondagochtend onze gemeente voor het komende jaar de woorden van de Heere Jezus zelf meegaf zoals die te vinden zijn in Marcus 11:22 Hebt geloof op God. Zeker met de kanttekening erbij: Grieks, hebt het geloof Gods; dit is, hetwelk vastelijk steunt en vertrouwt op God en Zijne beloften. heel waardevol. Hij sprak in de behandeling van deze tekst de wens uit dat onze gezindte het komende jaar niet weer verder zou ver-Roomsen. In het tot een deugd verklaren van de onzekerheid zijn we al veel te ver. Deze tekst laat zien dat ook in onze gezindte de zekerheid van het geloof een plaats moet hebben. Dat lijkt me wel een mooie om vanaf deze plaats de gereformeerde gezindte als geheel voor het komende jaar toe te wensen.
Adorote

Bericht door Adorote »

Elkaar hier op dit forum het goede wensen zo ook met een kerkelijk feest is in tegen stelling op andere forum schaars en spaarzaam; gebrek aan echte liefde tot elkaar en vriendschap wellicht;; ook een forum gemeenschap hoort een warme gemeenschap te zijn.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Adorote schreef:Elkaar hier op dit forum het goede wensen zo ook met een kerkelijk feest is in tegen stelling op andere forum schaars en spaarzaam; gebrek aan echte liefde tot elkaar en vriendschap wellicht;; ook een forum gemeenschap hoort een warme gemeenschap te zijn.
Wat is de punt, Adorote?
dré

Bericht door dré »

Afgewezen schreef:
Adorote schreef:Elkaar hier op dit forum het goede wensen zo ook met een kerkelijk feest is in tegen stelling op andere forum schaars en spaarzaam; gebrek aan echte liefde tot elkaar en vriendschap wellicht;; ook een forum gemeenschap hoort een warme gemeenschap te zijn.
Wat is de punt, Adorote?

Wellicht een wat uitgelopen winterslaap :mrgreen: ?
dré
--------

Credo in unum Deo
limosa

Bericht door limosa »

Afgewezen schreef:
Wat is de punt, Adorote?
punt? punt? wat nou punt?

Adorote maakt een grapje Afgewezen, in een warme gemeenschap met echte liefde tot elkander moet dat kunnen . . .
memento

Bericht door memento »

Nieuwjaar? Nieuwjaar? Loop ik nu zover voor of achter...?
Unionist

Bericht door Unionist »

Chinees nieuwjaar soms?

Dan wens ik jullie allen:

Afbeelding
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Adorote

Bericht door Adorote »

Of ik grappen maakt is nog maar de vraag, men snapt het of niet, is liefde en naaste liefde afwezig dan zal het niet begrepen worden, hen die het wel begrijpen zwijgen waarschijnlijk, verstandig of niet, wie zal het zeggen , De vraag is hoe serieus wil je elkaar nemen, voor de echte Christen zal dat geen vraag zijn.Hebj e naaste lief als je zelf zal dan een realiteit zijn.
vlinder

Bericht door vlinder »

Adorote schreef:Of ik grappen maakt is nog maar de vraag, men snapt het of niet, is liefde en naaste liefde afwezig dan zal het niet begrepen worden, hen die het wel begrijpen zwijgen waarschijnlijk, verstandig of niet, wie zal het zeggen , De vraag is hoe serieus wil je elkaar nemen, voor de echte Christen zal dat geen vraag zijn.Hebj e naaste lief als je zelf zal dan een realiteit zijn.

op de meeste fora kennen meerdere mensen elkaar ook wat persoonlijker. hier zijn veel mensen die aangegeven hebben graag hun privacy te behouden. Als je dan uitweidt over lief en leed, heb je kans dat je anonimiteit aangetast word. Er is wel eens een topic geopend met gebedspunten e.d. maar dat bloedde vrij snel dood. Ik weet niet of je een tijdje niet bent geweest, maar toen jacob en takkie trouwden en toen memento en ik trouwden zijn er speciale topics geweest om ons te feliciteren. Dit hebben memento en ik bijzonder gewaardeerd. Er werd zeker wel meegeleeft. MIsschien kan olfie ook zijn mening hierover geven???!!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
limosa

Bericht door limosa »

Adorote schreef:Of ik grappen maakt is nog maar de vraag, men snapt het of niet, is liefde en naaste liefde afwezig dan zal het niet begrepen worden, hen die het wel begrijpen zwijgen waarschijnlijk, verstandig of niet, wie zal het zeggen , De vraag is hoe serieus wil je elkaar nemen, voor de echte Christen zal dat geen vraag zijn.Hebj e naaste lief als je zelf zal dan een realiteit zijn.
serieus nemen? wie begint er nou eind juni een topic Gelukkig nieuwjaar! op te rakelen? als je een pleidooi voor naastenliefde wil houden is dat prima hoor maar open dan een nieuw topic
memento

Bericht door memento »

Unionist schreef:Chinees nieuwjaar soms?

Afbeelding
Sambal bij?
geledu

Bericht door geledu »

...
Laatst gewijzigd door geledu op 09 sep 2010, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Dathenum

Bericht door Dathenum »

geledu schreef:
memento schreef:
Unionist schreef:Chinees nieuwjaar soms?

Afbeelding
Sambal bij?
en witte lijst ??
Okee, wie is el daalna aan de beult? Die meneel met die snol?
vlinder

Bericht door vlinder »

en die man maar verdedigen: dat is mijn vrouw niet, ik hoor niet bij haar :D
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie