Rust op het forum
Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?Daphne schreef:Waarschijnlijk blijven mensen ook weg omdat er postings VERWIJDERD worden (net als mn laatste posting hier... slaat werkelijkwaar NERGENS OP!!!)
Ik was 'm namelijk ook even kwijt, omdat 'ie daar nogal off-topic is.

Nee zeker niet, ik had hem hier in dít topic geschreven (als antwoord op vlindertje)Corydoras schreef:Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?Daphne schreef:Waarschijnlijk blijven mensen ook weg omdat er postings VERWIJDERD worden (net als mn laatste posting hier... slaat werkelijkwaar NERGENS OP!!!)
je bent vast niet lief geweest.Daphne schreef:Nee zeker niet, ik had hem hier in dít topic geschreven (als antwoord op vlindertje)Corydoras schreef:Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?Daphne schreef:Waarschijnlijk blijven mensen ook weg omdat er postings VERWIJDERD worden (net als mn laatste posting hier... slaat werkelijkwaar NERGENS OP!!!)
Ik had lieve Jacob :shock: geschreven dat de mensen waarschijnlijk minder behoefte hadden om hier te posten (waaronder ik)jacob schreef:je bent vast niet lief geweest.Daphne schreef:Nee zeker niet, ik had hem hier in dít topic geschreven (als antwoord op vlindertje)Corydoras schreef:Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?Daphne schreef:Waarschijnlijk blijven mensen ook weg omdat er postings VERWIJDERD worden (net als mn laatste posting hier... slaat werkelijkwaar NERGENS OP!!!)
t is een rotforum (zo dat is er uit) als er dingen worden verwijderd (en nee, dit is niet lief van Daphne foeifoeifoei)
Ik ben een beetje eigenwijs: heb je daar wel gekeken? Dat is nl. ook een antwoord op vlindertje...Daphne schreef:Nee zeker niet, ik had hem hier in dít topic geschreven (als antwoord op vlindertje)Corydoras schreef:Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?Daphne schreef:Waarschijnlijk blijven mensen ook weg omdat er postings VERWIJDERD worden (net als mn laatste posting hier... slaat werkelijkwaar NERGENS OP!!!)

Daarvoor hebben we ook de Report knop. Moderators zien ook wel eens iets over t hoofd, en als je een report opstuurd, dan word er naar gekeken, en zonodig weggemodereerd. Kortom, meldt het als een posting de regels overtreed!Daar heb je wel gelijk in. Alleen: ik kom naar een forum om iets van iemand anders standpunten te leren, om mijn eigen mening bij te schaven, etc, maar ook, naar ik hoop, om iemand anders standpunt iets bij te schaven. Als je dan steeds dezelfde dingen moet weerleggen, die bovendien aantoonbaar tegen de forumregels zijn (althans bij refoforum), tja, dan heb ik soms zoiets van "I'm off".
Waarom beste corydoras zou ik antwoorden op dit topic in een ander topic?Corydoras schreef:Ik ben een beetje eigenwijs: heb je daar wel gekeken? Dat is nl. ook een antwoord op vlindertje...Daphne schreef:Nee zeker niet, ik had hem hier in dít topic geschreven (als antwoord op vlindertje)Corydoras schreef:Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?Daphne schreef:Waarschijnlijk blijven mensen ook weg omdat er postings VERWIJDERD worden (net als mn laatste posting hier... slaat werkelijkwaar NERGENS OP!!!)

Omdat vlindertje er daar (off-topic) ook over schreef.Daphne schreef:Waarom beste corydoras zou ik antwoorden op dit topic in een ander topic?Corydoras schreef:Ik ben een beetje eigenwijs: heb je daar wel gekeken? Dat is nl. ook een antwoord op vlindertje...Daphne schreef:Nee zeker niet, ik had hem hier in dít topic geschreven (als antwoord op vlindertje)Corydoras schreef: Hé Daphne, weet je dat wel zeker? Bedoel je niet je post hier?
Dan quote ik 'm maar:
Daphne schreef:@ Refo de laatste 3 zijn géén familie van elkaar...vlinder schreef:Dit bedoelde ik dus in de vorige postings:refo schreef:Waar is lambertus iegenlijk gebleven?
Lambertus
Lizzy
Marina
Moni
en zo zijn er nog een heleboel,
Waarom gaat iedereen weg?
waarom gaat iedereen weg? Waarschijnlijk omdat ze minder gemotiveerd zijn om hier te komen/posten. Onder deze cathagorie val ik deels ook.

Kom op mensen!
Een beetje positief!
Ik vind dit een forum waar je in alle redelijkheid je mening kan geven.
Dat was bij OSW wel eens anders.
- Hier mag je bijv. positief spreken over de EO. (Op OSW kreeg je als je geluk had een staffwarning en als je minder geluk had werd je direct geband door ene Jelle, een figuur die dacht dat hij zo'n beetje de wijsheid in pacht had)
- Op OSW werd selectief gewaarschuwd: de wat meer evangelisch ingestelde forummers werden voor van alles en nog wat uitgemaakt, dat mocht allemaal en kon allemaal. (zelfs enkele mods waaronder Jelle deden er vrolijk aan mee)
Maar owee als je als evo iets zei over bepaalde rechtse kerkverbanden........ (in heel nette bewoordingen)
- Ik begon een keer over Opwekking (= pinksterconferentie)......man man man......het topic is geloof ik een paar minuten on-line geweest.......en vervolgens gedelete door een mod.
Hier heb ik het goed naar m'n zin!
Laten we met z'n allen proberen de sfeer goed te houden mensen.
Een beetje positief!
- Hier mag je bijv. positief spreken over de EO. (Op OSW kreeg je als je geluk had een staffwarning en als je minder geluk had werd je direct geband door ene Jelle, een figuur die dacht dat hij zo'n beetje de wijsheid in pacht had)
- Op OSW werd selectief gewaarschuwd: de wat meer evangelisch ingestelde forummers werden voor van alles en nog wat uitgemaakt, dat mocht allemaal en kon allemaal. (zelfs enkele mods waaronder Jelle deden er vrolijk aan mee)
Maar owee als je als evo iets zei over bepaalde rechtse kerkverbanden........ (in heel nette bewoordingen)
- Ik begon een keer over Opwekking (= pinksterconferentie)......man man man......het topic is geloof ik een paar minuten on-line geweest.......en vervolgens gedelete door een mod.
Er wordt hier vrijwel nooit iets verwijderd. Beetje trieste opmerking, dus.Daphne schreef: Ik had lieve Jacob :shock: geschreven dat de mensen waarschijnlijk minder behoefte hadden om hier te posten (waaronder ik)
t is een rotforum (zo dat is er uit) als er dingen worden verwijderd (en nee, dit is niet lief van Daphne foeifoeifoei)
Nou snap ik 't niet meer. Daphne had het net teruggenomen omdat ik wel gelijk had, maar om een of andere duistere reden is díe posting nu wel verdwenen.Pim schreef:Er wordt hier vrijwel nooit iets verwijderd. Beetje trieste opmerking, dus.Daphne schreef: Ik had lieve Jacob :shock: geschreven dat de mensen waarschijnlijk minder behoefte hadden om hier te posten (waaronder ik)

- Oude-Waarheid
De OSW was toch een forum voor de rechtse Gereformeerde gezinte toch? zo heb ik het altijd begrepen.Breekijzertje schreef:Kom op mensen!
Een beetje positief!
En daarom heb ik met de EO soms wel wat moeite.
Lieve mensen,
Wij (admins/mods) proberen hier op refoforum een zo gezellig mogelijke plek te bieden om een discussie te voeren, voor mensen in onze achterban. Daar offeren we vele uurtjes van onze vrije tijd aan op.
Wat me echter opvalt dat er af en toe op het forum dingen gezegd worden, die men fout vind gaan. Waarom stuur je niet even een PB'tje? We staan open voor feedback hoor...
Wij (admins/mods) proberen hier op refoforum een zo gezellig mogelijke plek te bieden om een discussie te voeren, voor mensen in onze achterban. Daar offeren we vele uurtjes van onze vrije tijd aan op.
Wat me echter opvalt dat er af en toe op het forum dingen gezegd worden, die men fout vind gaan. Waarom stuur je niet even een PB'tje? We staan open voor feedback hoor...