Loopt het dun door je broekspijpen?Oorspronkelijk gepost door Kaw
En er komt een dikke rioollucht uit de keuken zetten!
Het weer
Nah, niet echt. Heb in de bergen wel erger meegemaakt. Het onweert nauwelijks.Oorspronkelijk gepost door PimLoopt het dun door je broekspijpen?Oorspronkelijk gepost door Kaw
En er komt een dikke rioollucht uit de keuken zetten!
Edit: Nauwelijks is niet waar. Het gaat enorm te keer, maar het is niet echt (meer) in de buurt.
Edit de edit: Nu wel...
Edit de edit de edit: Ik doe ff mijn laptop van de stroom.
[Aangepast op 25/8/05 door Kaw]
rioollucht is natuurlijk wel minder (denk ik zo maar )
Hier schijnt op dit moment de zon en ik lig in me zwembroek op het balkon nog ff een zonnetje op te doen :,
(kuod nat en winderig)
en toch vind ik het mooi nog ff en we hebben de herfst ..alles sterft en komt in de lente weer op en dat vind ik het mooie van ons klimaat de duidelijke verschillen van de 4 jaargetijden (er moet alleen wel meer sneeuw vallen in december!)
Mischien gek dat ik dit zeg maar ik zie hier toch ook weer Gods handelen in ....de jaargetijden ,,,, bomen en gewassen verbleken en komen weer op in volle bloei!!
Mischien emotioneel maar wat ben ik bllij dat ik het mee mag maken en mezelf een Christen mag noemen (ondanks al mijn fouten )
[Aangepast op 25/8/05 door Lambertus]
Hier schijnt op dit moment de zon en ik lig in me zwembroek op het balkon nog ff een zonnetje op te doen :,
(kuod nat en winderig)
en toch vind ik het mooi nog ff en we hebben de herfst ..alles sterft en komt in de lente weer op en dat vind ik het mooie van ons klimaat de duidelijke verschillen van de 4 jaargetijden (er moet alleen wel meer sneeuw vallen in december!)
Mischien gek dat ik dit zeg maar ik zie hier toch ook weer Gods handelen in ....de jaargetijden ,,,, bomen en gewassen verbleken en komen weer op in volle bloei!!
Mischien emotioneel maar wat ben ik bllij dat ik het mee mag maken en mezelf een Christen mag noemen (ondanks al mijn fouten )
[Aangepast op 25/8/05 door Lambertus]
Jaja, je hebt hier alleen maar supermoderators en superbeheerders. Allemaal superrefo'sOorspronkelijk gepost door PimJaja, een supermoderator (kuch) die geinteresseerd is in je wel-en-wee.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Het duurde ff dat het kwartje viel. Wist ff niet wat BB was.
Ben blij dat jij het leest Pim!![]()

Nou, dat heb ik ook wel eens gedacht. Zeker in zo'n onweer. Het is geen onwillekeurig natuurfenomeen, maar Gods macht en Gods hand. En als ik dan als kind van Hem er naar mag kijken...Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Gisteren klapte het internet er trouwens uit na een inslag. Vandaar dat ik niet meer te vinden was op het forum.
En de rioollucht is uit de keuken verdwenen.
Het is hier gewoon SUPER!Oorspronkelijk gepost door KawJaja, je hebt hier alleen maar supermoderators en superbeheerders. Allemaal superrefo'sOorspronkelijk gepost door PimJaja, een supermoderator (kuch) die geinteresseerd is in je wel-en-wee.Oorspronkelijk gepost door Kaw
![]()
Ja, dat is megawaar.Oorspronkelijk gepost door PimHet is hier gewoon SUPER!Oorspronkelijk gepost door KawJaja, je hebt hier alleen maar supermoderators en superbeheerders. Allemaal superrefo'sOorspronkelijk gepost door PimJaja, een supermoderator (kuch) die geinteresseerd is in je wel-en-wee.Oorspronkelijk gepost door Kaw
![]()