Explosies in Londen
Afschuwelijk trouwens te horen dat mr Blair denkt te moeten weg blijven om bij zijn politieke vriendjes te zijn... 'Ik ben nie bang voor terroristische acties blablablablabla'
leef mee met je landgenoten en ga terug!!! (vind ik dan :%)
leef mee met je landgenoten en ga terug!!! (vind ik dan :%)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
mee eens (t is nie waar Pim... k ben t met je eens :t:t:t:t:t:pu:pu:pu:pu:pu:%Oorspronkelijk gepost door Pim
Er is wel duidelijk verschil tussen plaatselijk/regionaal terrorisme en internationaal terrorisme. Een aanslag van deze omvang in London heeft voor de internationale verhoudingen (en de kans op een aanslag bijv. in Nederland) veel meer impact.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
Ik ben van mening dat de verschillende terroristische groeperingen veelal met elkaar in contact staan. Bovendien zal dit waarschijnlijk het werk zijn van Al-Quada. Al-Zarqawi wordt ook gelinkt aan Al-Quada, en hij is toch de vermeende leider van de terroristen in Irak.
Terrorisme is grensoverschreiden, zoals ook het verleden heeft uitgewezen, o.a. de moord op Israëlische atleten in Duitsland in 1972.
Bovendien geloof ik niet dat Nederland doelwit is. Wij zijn een te makkelijk doelwit, dan had dat allang plaatsgevonden.
Terrorisme is grensoverschreiden, zoals ook het verleden heeft uitgewezen, o.a. de moord op Israëlische atleten in Duitsland in 1972.
Bovendien geloof ik niet dat Nederland doelwit is. Wij zijn een te makkelijk doelwit, dan had dat allang plaatsgevonden.
totdat ze de havens van Rotterdam hebben bestudeerd en weten dat er super veel doden kunnen vallen door een bommetje bij bijv. een Shell fabriek... :iOorspronkelijk gepost door Sabra
Ik ben van mening dat de verschillende terroristische groeperingen veelal met elkaar in contact staan. Bovendien zal dit waarschijnlijk het werk zijn van Al-Quada. Al-Zarqawi wordt ook gelinkt aan Al-Quada, en hij is toch de vermeende leider van de terroristen in Irak.
Het rijtje van 3 potentiële doelen na 11 september was:Oorspronkelijk gepost door Sabra
Londen
Madrid
Nederland
Waarschijnlijk n.a.v. herhaaldelijke openlijke steun aan VS.
(bron: NOS)
Doe effe nie zo eng.... :$:$:$:$:$:$:$Oorspronkelijk gepost door PimHet rijtje van 3 potentiële doelen na 11 september was:Oorspronkelijk gepost door Sabra
Londen
Madrid
Nederland
Waarschijnlijk n.a.v. herhaaldelijke openlijke steun aan VS.
(bron: NOS)
-
Een ieder gaat natuurlijk van alles roepen, het hoofd koel enz. Maar het probleem is dat de Moslimwereld op grote schaal geïnfiltreerd is in Europa. Er is maar één echte oplossing. Maar daarvoor is het nu te laat. Onze zogenaamde multiculturele samenleving was volgens onze linkse broeders een verrijking. Maar het blijkt het paard van Troje te zijn.
-