Oorspronkelijk gepost door Unionist
Nee hoor, die buitenlanders moeten zich maar aanpassen aan onze superieure cultuur en anders moeten ze opzouten.
Tenslotte lopen kamelen ook topless door de woestijn.
Viva la Wilders!

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Nee hoor, die buitenlanders moeten zich maar aanpassen aan onze superieure cultuur en anders moeten ze opzouten.
Viva la Wilders!
:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door EgbertJe was toch christen? of 'Nu niet' ?:tOorspronkelijk gepost door Unionist
Viva la Wilders!
Oorspronkelijk gepost door UnionistOverigens geldt dat alles niet alleen voor Nederland, natuurlijk. Zou het in Duisland, Zweden, Frankrijk echt beter zijn?
[Aangepast op 5/2/05 door Unionist]
Trots?! De mensheid is verdorven! Als je duitser was geweest Uni... hoe zou dat voor je zijn?! Ik denk dat 'trots' te vergelijken is met 'hoogmoed'... dan vraag k me af... was Jezus ook hoogmoedig?! :%Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik heb me één keer zelfs geschaamd dat ik blank ben.
Dat was een jaar of 5 geleden. Wij bezochten het museum van Uncle Tom's Cabin, in het uiterste zuiden van Canada.
Er was een uitgebreide tentoonstelling van zaken over de slavernij en hoe men de zwarten onder de duim hield.
Op dat moment werd er een grote groep Afro-Amerikanen rondgeleid, waar wij met een groepje van 3 als enige blanken tussenliepen.
Daar werd je niet trots van...
Alle verkeerds ten spijt, maar denk niet dat de slavernij een zaak van alleen blanken was. Uiteraard hebben wij als westerse mens een groot aandeel in deze geschiedenis maar ook negroïde broeders hebben geen schone handen. Denk alleen maar aan het feit dat in Guinee de negerslaven aangevoerd werden uit de binnenlanden door negerbroeders.Oorspronkelijk gepost door Unionist
Dat was een jaar of 5 geleden. Wij bezochten het museum van Uncle Tom's Cabin, in het uiterste zuiden van Canada.
Er was een uitgebreide tentoonstelling van zaken over de slavernij en hoe men de zwarten onder de duim hield.
Op dat moment werd er een grote groep Afro-Amerikanen rondgeleid, waar wij met een groepje van 3 als enige blanken tussenliepen.
OK maar in dit museum ging het vooral over de behandeling van de negerslaven door de blanke Amerikanen in de Southern States.Oorspronkelijk gepost door EgbertAlle verkeerds ten spijt, maar denk niet dat de slavernij een zaak van alleen blanken was. Uiteraard hebben wij als westerse mens een groot aandeel in deze geschiedenis maar ook negroïde broeders hebben geen schone handen. Denk alleen maar aan het feit dat in Guinee de negerslaven aangevoerd werden uit de binnenlanden door negerbroeders.Oorspronkelijk gepost door Unionist
[Aangepast op 6/2/05 door Egbert]