Sowieso voor jou ballen (met pinda).Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik schuif mijn benen bij Barryvrouw onder de tafel.
Barryvrouw, wat krijgen we te eten????
Waar ben jij met Oud en Nieuw (DV) met poll
-
Oorspronkelijk gepost door visjeGoed idee, gaan wij ook doen, Barryvrouw maak je borst maar nat, 6 man extra .Oorspronkelijk gepost door tukkertje
He Tukker, ik verwacht van jou toch ook wel een bijdrage in natura aan deze maaltijd..............
Laat je culinaire talent spreken............
voor het toetje zorgen wij...., dus iets vooraf ofzo :eur
U vraagt wij draaien.
-
Haha, vanavond kom ik wel met een officiele takenlijst.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door visjeGoed idee, gaan wij ook doen, Barryvrouw maak je borst maar nat, 6 man extra .Oorspronkelijk gepost door tukkertje
He Tukker, ik verwacht van jou toch ook wel een bijdrage in natura aan deze maaltijd..............
Laat je culinaire talent spreken............
voor het toetje zorgen wij...., dus iets vooraf ofzo :eur
U vraagt wij draaien.

Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
dan zou ik alle ramen en deuren dichthouden... voor je 't weet niest er iemand het eten de kamer uit..... :iOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door tukkertje
U vraagt wij draaien.
15 torentjes van wijting en fijne groenten op een spiegel van saffraan-mosterdsaus a.u.b.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
Dus: u vraagt, ik draai wat ik lust! Haha, dat balletje is er!!! En ne bol wos, etc.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door tukkertje
U vraagt wij draaien.
15 torentjes van wijting en fijne groenten op een spiegel van saffraan-mosterdsaus a.u.b.
Deze bagger hoef ik niet. Geef mij maar een balletje mayo.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.