Ufo's

Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Johannes 3:16
Een piloot van de Mexicaanse luchtmacht heeft tijdens een routinevlucht 11 ufo's vastgelegd op film, dat meldt onder meer CNN. De video - gemaakt op 5 maart - toont snel voortbewegende lichtbollen op een hoogte van zo'n 3500 meter (11.480 feet). "Ik kan niet goed vertellen wat het was, maar ze waren compleet echt!", verklaarde Mario Adrian Vazquez, een van de medewerkers aan boord van het toestel.

---------------------------------------------------

Ik heb het ook gezien, weet niet wat ik er van moet denken.
Droomde de piloot of zag hij een Fato-Morgana???????
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Olli
Oorspronkelijk gepost door limosa
nu we het toch over UFO's hebben, de graancirkel-jongens zijn ook weer uit hun winterslaap ontwaakt, kijk hier maar . . .
Dat blijft toch altijd leuk zulk soort dingen! Daarvan geloof ik nou gewoon niet dat ze van buitenaards leven afkomstig zijn...:D:D
Het leuke is, dat er altijd achteraf een groepje jongeren bezig was geweest.

Maar het zijn toch leuke kunstwerken, om naar te kijken, als je piloot bent :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Olli

Bericht door Olli »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oorspronkelijk gepost door Olli
Oorspronkelijk gepost door limosa
nu we het toch over UFO's hebben, de graancirkel-jongens zijn ook weer uit hun winterslaap ontwaakt, kijk hier maar . . .
Dat blijft toch altijd leuk zulk soort dingen! Daarvan geloof ik nou gewoon niet dat ze van buitenaards leven afkomstig zijn...:D:D
Het leuke is, dat er altijd achteraf een groepje jongeren bezig was geweest.

Maar het zijn toch leuke kunstwerken, om naar te kijken, als je piloot bent :D
Nou inderdaad het lijkt me ook vreselijk leuk om zoiets eens een keer te doen! En zeker als je daad dan nog op televisie komt ook!! Echt schitterend!!
Plaats reactie