30 april 2004, hoe hebben jullie het gevierd?

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw

Was dit jaar niet veel te doen.
En je hebt je schoonzus uit bed gepest!
En er was heel veel te doen!!!!

[Aangepast op 30/4/04 door Barryvrouw] [/quote]

:bu:bu:bu:bu:bu:bu sneu nou
lunatic

Bericht door lunatic »

gewerkt, maar mijn vlag hing uit :)
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Vanmorgen rustig aan gedaan en halverwege de middag met vrienden naar Scheveningen geweest.
Pootje baden, volleyballen en daarna op de boulevard wezen eten. Na het eten vuurwerk kijken en toen snel naar huis want er kwam slecht weer aan!
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Lekker achter de computer gezeten :D en 's middags nog ff op het plaatstelijke grasveld wezen kijken waar ze aan het playbacken waren :!

[Aangepast op 30/4/04 door Zeckie]
oranjefan

Bericht door oranjefan »

Frans Bauer ken ik niet... wat heeft die voor groots verricht?
Hij heeft de sterren AAAN de hemel gezongen! :):#:i :(;):cool: [/quote]
zooo... en vond jij ook dat het een lintje waard was? Zo ja, dan moet ik dit schone lied dus beluisteren.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door lunatic
gewerkt, maar mijn vlag hing uit :)
De vlag uithangen heeft bij ons een heeeel andere betekenis dan jullie denken. :+ :+

Zie verder hier Voor onze dagvulling.
Verder hebben wij sinds een paar jaar de aubade [die nog steeds plaats vindt] afgeschreven omdat daar voor en na muziek wordt gedraaid die op de vrijmarkt in Amsterdam niet zou misstaan en qua volume ook in dezelfde plaats wordt gehoord. Bovendien zijn door de organisatie de vaderlandslievende liedjes ingeruil door nietszeggende teksten die alleen maar gaan over 30 april en het groene gras [ws. zonder hondepoep wat bij ons de aubade tot een survival maakt].

Dus zoeken we ons heil elders

[Aangepast op 1/5/04 door Egbert]

Trouwens waarschijnlijk een hoop OSW'ers gezien in Scheveningen. M'n dochter zei al "een hoop Refo's hier". Ik heb haar uitgelegd dat 30 april de laatste dag is dat Refo's daar mogen komen [strand en boulevard Scheveningen] want na 30 april kun je daar niet meer komen met een beetje Refo fatsoen. Tot 30 september is het nu verboden gebied. Tussen die beide data moeten we naar Ouddorp om zee te zien.

Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Op stap met wat vrienden,

Sochtends eerst gedouched, daarna wat huiswerk gemaakt voor de baas, toen naar Gouda om bij de Mac te verzamelen. Van Gouda naar Houten om een oranje tompouze te eten en nog iemand op te halen, vandaar naar Vinkeveen om de plassen al daar onveilig te maken. 2 bootjes gehuurd, het was echt relaxed alleen moest het andere bootje ons natuurlijk rammen. Waardoor wij en z**kes nat waren, en behoorlijk p*ssed off waren. Maar goed na dit te hebben vergolden dmv een kras op de auto van de aanrichter van dit alles, zijn we naar de Veluwe gecrossed om wat personen daaraf te zetten. Daaraan gekomen, waren we al weer een beetje opgedroogd, zijn we gaan pannekoeken eten in Elspeet. Sommige mensen hebben een heel aparte manier van pannekoeken eten.... Maar goed, nadat we in elspeet ontzettend veel refo's hadden gezien, zijn we nog een boswandeling wezen maken in de omgeving van nunspeet. Dit gebeurde onder het gezang van vaderlandse liedjes. Toen het dan eindelijk donkerder werd, de personen afgezet op de camping en de terugreis naar Capelle aangevangen.

Al met al een drukke maar zeer zonnige en geslaagde dag!!!
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
... M'n dochter zei al "een hoop Refo's hier". ....

Hoe kun je nou zien of dat het refo's zijn?
Of ken je alle kerkgangers.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit

Dat zie je vaak aan de uiterlijke dingen. Als voorbeeld veel vrouwen lopen in rok en hebben lang haar en de mannen lopen ook vaak netjes bij.

Als zeg dat niet alles want ik ben ook een refo maar liep in een korte broek en de meiden die erbij liepen hadden ook een broek aan.
Er lopen meer refo's dan je denkt!
Jan de Wit

Oorspronkelijk gepost door kridje

Dat zie je vaak aan de uiterlijke dingen. Als voorbeeld veel vrouwen lopen in rok en hebben lang haar en de mannen lopen ook vaak netjes bij.

Als zeg dat niet alles want ik ben ook een refo maar liep in een korte broek en de meiden die erbij liepen hadden ook een broek aan.
Er lopen meer refo's dan je denkt!
Ja ik ken ook mensen die er netjes uitzien, maar dan zijn het nog niet meteen refo's.
Egbert

Bericht door Egbert »

Daar ontwikkel je in de loop der jaren voelsprieten voor ;)

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Op stap met wat vrienden,

Sochtends eerst gedouched, daarna wat huiswerk gemaakt voor de baas, toen naar Gouda om bij de Mac te verzamelen. Van Gouda naar Houten om een oranje tompouze te eten en nog iemand op te halen, vandaar naar Vinkeveen om de plassen al daar onveilig te maken. 2 bootjes gehuurd, het was echt relaxed alleen moest het andere bootje ons natuurlijk rammen. Waardoor wij en z**kes nat waren, en behoorlijk p*ssed off waren. Maar goed na dit te hebben vergolden dmv een kras op de auto van de aanrichter van dit alles, zijn we naar de Veluwe gecrossed om wat personen daaraf te zetten. Daaraan gekomen, waren we al weer een beetje opgedroogd, zijn we gaan pannekoeken eten in Elspeet. Sommige mensen hebben een heel aparte manier van pannekoeken eten.... Maar goed, nadat we in elspeet ontzettend veel refo's hadden gezien, zijn we nog een boswandeling wezen maken in de omgeving van nunspeet. Dit gebeurde onder het gezang van vaderlandse liedjes. Toen het dan eindelijk donkerder werd, de personen afgezet op de camping en de terugreis naar Capelle aangevangen.

Al met al een drukke maar zeer zonnige en geslaagde dag!!!
En vortigern was na het opdrogen van jullie kleren ook de kras op de auto opgedroogd? :wo

Jan de Wit

Frans Bauer een lintje van de koningin,

Heb je even voor mij, tralalalaa, heb je even voor mij, trallala ieder moment van de dag denk aan je lach trallalala.

Dat niveau is een lintje waard.
Nou ja ik vond het wel een sfeer maker. Misschien ook niet onbelangrijk.
Kena

Bericht door Kena »

Oorspronkelijk gepost door england
Joepie, Kena, kom je de 13e ook? Kun je mij verder helpen! Valt niet mee om het in je eentje te doen met een boek en bandjes...vooral niet nadat je zo'n beetje de beste docente van het land hebt gehad...zucht...
Hé England!

13e wat :$ ? ALs het deze maand is kan ik niet, omdat ik naar een cursus moet :D

Hmmm... misschien moeten we onze email/u2u contacten ff opkrikken, dan wil ik alles over jouw docente horen :+
Plaats reactie