gevangene en website

limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door SGpeetje
dan zal je wel een wettelijke basis daravoor moeten hebben limosa, want met de door jou genoemde criteria kan je 50 % van het internet wel oprollen op basis van ordinaire en onogelijke beelden en foto's.

Daar zou ik overigens wel een groot voorstander van zijn! lat dat duidelijk wezen.

het gaat hier in principe natuurlijk ook om het feit dat iemand in een PI dit soort activiteiten kan ontplooien, en nar de buitenwereld er nog trots op is wat hij gedaan heeft en doet.

het bewijst weer eens "hoe je het naar je zin kan hebben" in een PI
Internet is vergeven van de smerige JPG-tjes, MPEG-jes, MP3-tjes, WAV-jes, MOV-jes en wat er allemaal nog meer aan bende is te verkrijgen. Maar hier is toch wat anders aan de hand. De beelden en geluidsfragmenten zijn zeker niet met goedkeuring van de slachtoffers op internet gezet. De moordenaar zet beelden en geluiden van de door hem gepleegde moord op internet vanuit de gevangenis. Ik kan me niet voorstellen dat er geen wettelijke basis zou zijn om daar wat aan te doen.
Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Snap die benadeelde familie ook niet helemaal. Voor een beetje een leuk bedrag zijn er zat hackers die zo'n site voor je willen kraken................ Hoef je ook geen aangifte te doen bij politie/justitie etc.

OMGEKEERDE WERELD?
snap niet dat gevangene zoveel kunnen doen, zelfs in de gevangenis.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ze mogen toch ook maar beperkt bellen? Word afgeluisterd/opgenomen. Waarom dan niet met internet. En hij heeft het heus niet in één middagje gedaan. Slechte controle dus...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Kislev

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Snap die benadeelde familie ook niet helemaal. Voor een beetje een leuk bedrag zijn er zat hackers die zo'n site voor je willen kraken................ Hoef je ook geen aangifte te doen bij politie/justitie etc.

OMGEKEERDE WERELD?
snap niet dat gevangene zoveel kunnen doen, zelfs in de gevangenis.
Hij heeft de website buiten de gevangenis laten maken. Hij leverde slechts de gegevens aan. Hij kan volgens mij niet zelf de website bouwen in de gevangenis.

Maar veel mensen (familie van de slachtoffers) willen de website uit de lucht hebben, en geef ze eens ongelijk!! Maar ipv van dat gehele dimdam met politie en OM zou ik gewoon een kraker vragen de website te saborteren.
limosa

Bericht door limosa »

Hij heeft de website buiten de gevangenis laten maken. Hij leverde slechts de gegevens aan. Hij kan volgens mij niet zelf de website bouwen in de gevangenis.

Maar veel mensen (familie van de slachtoffers) willen de website uit de lucht hebben, en geef ze eens ongelijk!! Maar ipv van dat gehele dimdam met politie en OM zou ik gewoon een kraker vragen de website te saborteren.
Alleen die ene originele site hacken helpt niet, binnen de kortste keren na het bekend worden van de URL van die site waren er mirrors en die blijven dan doordraaien.
Plaats reactie