Dit is eigenlijk puur een aanslag...

Vortigern

Bericht door Vortigern »

Oorspronkelijk gepost door Sanderious
Uit de PZC van afgelopen vrijdag:

Mogelijk sabotage auto predikant
door Edith Ramakers
Dat dacht ik ook toen ik dit las toen ik van vakantie terug kwam. Maar het is het waarschijnlijk niet.

Waarom niet? Het is niet alleen bij de dominee gebeurd. Bij een auto die ook op de markt staat is het ook gebeurd. Verder is in een aantal andere plaatsen op het eiland walcheren het ook gebeurd.

Niet dat het nu niet een stomme actie van waarschijnlijk jongelui is geweest. Maar om het nu nog direct in verband te brengen met de PKN... nee... Dit neemt echter niet weg dat er in de gemeente van Arnemuiden, wat minder christelijke dingen gebeuren in verband met SoW.
lokje

Bericht door lokje »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Oorspronkelijk gepost door Sanderious
Uit de PZC van afgelopen vrijdag:

Mogelijk sabotage auto predikant
door Edith Ramakers
Dat dacht ik ook toen ik dit las toen ik van vakantie terug kwam. Maar het is het waarschijnlijk niet.

Waarom niet? Het is niet alleen bij de dominee gebeurd. Bij een auto die ook op de markt staat is het ook gebeurd. Verder is in een aantal andere plaatsen op het eiland walcheren het ook gebeurd.

Niet dat het nu niet een stomme actie van waarschijnlijk jongelui is geweest. Maar om het nu nog direct in verband te brengen met de PKN... nee... Dit neemt echter niet weg dat er in de gemeente van Arnemuiden, wat minder christelijke dingen gebeuren in verband met SoW.
Tja, ik heb geruchten gehoord dat de dominee en z'n vrouw bedreigd zijn door 'bezwaarde' gemeenteleden vanwege de PKN.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door lokje
Tja, ik heb geruchten gehoord dat de dominee en z'n vrouw bedreigd zijn door 'bezwaarde' gemeenteleden vanwege de PKN.
Ik postte al eerder: voordat allerlei beschuldigingen worden ge-uit lijkt het mij goed dat wordt onderzocht wie de daders zijn en welke motieven ze hadden. Dus lokje, zoek ff uit hoe het zit in plaats van hier geruchten te posten. Dit is OSW, de Story lezen we wel bij de kapper . . .
lokje

Bericht door lokje »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Ik postte al eerder: voordat allerlei beschuldigingen worden ge-uit lijkt het mij goed dat wordt onderzocht wie de daders zijn en welke motieven ze hadden. Dus lokje, zoek ff uit hoe het zit in plaats van hier geruchten te posten. Dit is OSW, de Story lezen we wel bij de kapper . . .
Het is een openbaar geheim in Arnemuiden en omstreken dat iemand ds. Goedvree en z'n vrouw bedreigt heeft. Losse wielmoeren komen op meer plaatsen voor, bedreigingen niet!
limosa

Bericht door limosa »

Het is een openbaar geheim in Arnemuiden en omstreken dat iemand ds. Goedvree en z'n vrouw bedreigt heeft. Losse wielmoeren komen op meer plaatsen voor, bedreigingen niet!
Openbaar geheim? Waar komen die tegenstrijdige krantenberichten vandaan dan?
lokje

Bericht door lokje »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Openbaar geheim? Waar komen die tegenstrijdige krantenberichten vandaan dan?
Geen idee. Alhoewel het heeft aleen in de PZC en het ND gestaan, maar het ND is onjuist op het standpunt m.b.t. SoW, het meent dat ds. Goedvree de 'comité waarheid' is toegedaan. Dat is niet zo. En het RD hult zich in een dubieus zwijgen.........
Feit is wel dat vandalisme zoals wielmoeren losdraaien op meer plaatsen gebeurd is, het zou zelfs door slecht vastdraaien gebeurd zijn. Maar wat als je te gelijkertijd bedreigt wordt?
Plaats reactie