Rijk zijn ......... daar is niets mis mee, het is zelfs een plicht die ons is opgelegt, ))))) Dat sloeg op het werken Egbert.

De media, ja ik lees de stukken erover ook en toch onkom ik niet aan het gevoel dat het goed zou zijn dat veel reformatorische ouders iets meer bij de tijd zouden zijn, zodat ze beter zouden kunnen inschatten waar hun kinderen mee bezig zijn.
Als jezelf dus niets afweet van de computer en noem maar op, hou zou je dan kunnen controleren wat je kinderen daarmee wel allemaal kunnen doen.
daarom denk ik dat het goed zou zijn voor die ouders die hierin niet thuis zijn er voorlichtingsavonden zouden zijn waar zij zelf kunnen zien en ervaren wat de moderne media op dit moment inhoudt.
Als ik niet weet wat een DvD speler is en mijn kinderen zeggen dat ze daar alleen maar hun bestanden op hebben staan en het werk voor de school om op gefilterd internet wat op te zoeken, dan gaan we ervan uit dat dat zo is. In de praktijk blijkt dat dus niet te werken. Het zou dan goed zijn als ouders weten dat een DvD speler er ook is om films en dergelijke te kunnen bekijken, hetzij dat je de schijven koopt, huurt of leent van vrienden, of zelfs in de bibliotheek huurt.
Kijk op het moment dat ouders hiervan op de hoogte zijn geeft een anderlicht op de gebeuren.
En zeker zouden de ouders over dit alles met hun kinderen moeten spreken en bespreekbaar houden.
Al hoewel ik wel moet zeggen, dat ik aardig thuis ben in veel van dit soort zaken denk ik toch dat ik van admin meer kan leren dan hij van mij;)
Neemt niet weg dat ik het voor mezelf wel belangrijk vind om op de hoogte te blijven.