Voorspoedig 2003!! ( wensen topic)

Mirror

Bericht door Mirror »

Bij deze wil ik jullie allen gezegende kerstdagen & een gezond en voorspoedig 2003 toewensen!

Groeten, Mirror

[Veranderd op 23/12/02 door Mirror]
Elzi

Bericht door Elzi »

Leuk, zo'n rubriek.

Ik ken jullie allemaal nog niet (ik ben deze site eens goed aan het verkennen, kom vanalles tegen, maar het is me nu al duidelijk dat ik eerst goed moet nadenken voordat ik een reactie plaats. Belezen ben ik nog lange na niet.)

..maar toch wens ik iedereen fijne kerst en een voorspoedig 2003!

Elzi
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Het valt me op dat de meesten ons een "voorspoedig nieuwjaar" toewensen. Dat is heel fijn, voorspoed kan een zegen zijn. Toch wil de Heere vaak juist tegenspoed gebruiken om mensen te zegenen. Ik mocht dat zelf persoonlijk in het afgelopen jaar ervaren. In veel opzichten moest ik tegenspoed ervaren, maar mocht (juist daardoor) ook erg gelukkig zijn.

Ik wil iedereen daarom gezegende kerstdagen en een Gelukkig 2003 toewensen.

Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste is gezeten, zal vernachten in de schaduw van de Almachtige! Want een Kind is ons geboren, een Zoon is ons gegeven en men noemt zijn naam Wonderlijk, Raad, Sterke God, Vader der Eeuwigeheid, Vredevorst!
HotseHiddes

Bericht door HotseHiddes »

Hotse Hiddes, de rebelse Boerenjongen uit Anjum, wenst jullie ook Gezegende Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar toe!

Hotse!

[Veranderd op 24/12/02 door HotseHiddes]
limosa

Bericht door limosa »

Ik wens iedereen gezegende Kerstdagen toe. En voor iedereen (U en de Uwen zeg maar) een gezond, gelukkig, gezegend, voorspoedig nieuwjaar. Dat moeten we elkaar iedere dag toewensen eigenlijk maar zo aan het eind van het jaar en het begin van een nieuw jaar is het weer de tijd het eens te zeggen en op te schrijven.

limosa
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Aan een ieder die dit leest wens ik het Allerbeste toe voor de Kerstdagen en het hele komende jaar.
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik wens julie Fijne en Gezegende dagen toe, dagen om nader tot elkaar te kunnen komen door de gezelligheid maar BOVENAL om nader tot God te komen en te gedenken dat HIJ voor ONZE zonden is geboren!!!! Wat een liefde!!!!!!

Gods Zegen,

Daphne
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Goede kerstdagen en een voorspoedig 2003 met bovenal Gods onmisbare zegen toegewenst!

Groetjes Kuifje
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Allemaal een gezond en gelukkig 2003 toegewenst!!

Alhoewel de vijgeboom niet bloeien zal, en geen vrucht aan den wijnstok zijn zal, dat het werk des olijfbooms liegen zal, en de velden geen spijze voortbrengen; dat men de kudde uit de kooi afscheuren zal, en dat er geen rund in de stallingen wezen zal;
Zo zal ik nochtans in den HEERE van vreugde opspringen, ik zal mij verheugen in den God mijns heils.
De Heere HEERE is mijn Sterkte; en Hij zal mijn voeten maken als der hinden, en Hij zal mij doen treden op mijn hoogten.
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
anne

Bericht door anne »

De allerbeste wensen voor het jaar 2003...
:bo
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Hallo! Iedereen de Beste wensen voor het jaar 2003!!

Bij deze ook appie21 gefeliciteerd met de eerste post van het jaar 2003! :D

Moge men nog veel posten op OSW :)
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ook wij wensen iedereen op dit forum nog een voorspoedig 2003 toe.

Cathy en Niek
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Een tussentijdse terugblik:

Hebben de goede wensen geholpen?

Een 'breekje' van Breekijzertje
wim

Bericht door wim »

Kun je nooit weten. Want dan zou je ook nog een 2003 zonder goede wensen moeten meemaken om het verschil te kunnen merken. Dat zit er denk ik niet in.
Plaats reactie