Ik ben ook een kuddedier:Mariavt schreef:474
475
:mrgreen:
:shock:
:idea:

het zijn wel de aantallen briefjes van 500 euri's hoor.................jvdg schreef:Je onderschat jezelf! :idea:Breekijzertje schreef:We zijn gewoon mijn dagloon aan het tellen.....in euries wel te verstaan.............
En nu begrijp ik er nog minder van...........vlinder schreef:Bedoel je die nummers?
Dat zijn nummers van super oude topics die zijn opgeruimd.
Empee kan je er meer over vertellen.
Groetjes vlinder
Nou daar gaat ie dan.:jvdg schreef:
Please, let me be an insider.
I need that for my position on this forum. :mrgreen:
Vlinder en Maria: Dank voor deze toelichting, maar ik begrijp nog steeds niet wat de meerwaarde is voor ONS refoforum.vlinder schreef:Je bedoelde toch die nummertjes bovenaan de topic?
Dat zijn al hele oude topics die ooit hebben bestaan op osw. Deze zijn nu opgeruimd of leeggegooid.
De rest gok ik ook maar. Ik denk dat die topic een topic nummer hebben die dan nog te zien is.
De rest moet je aan Empee vragen. Hij kan je antwoord geven. Misschien moet je wel een pb sturen, want in topics post hij niet zo vaak
Dát zul je aan Breekijzer moeten vragen, die is weer met dit topic verder gegaan.jvdg schreef:Vlinder en Maria: Dank voor deze toelichting, maar ik begrijp nog steeds niet wat de meerwaarde is voor ONS refoforum.vlinder schreef:Je bedoelde toch die nummertjes bovenaan de topic?
Dat zijn al hele oude topics die ooit hebben bestaan op osw. Deze zijn nu opgeruimd of leeggegooid.
De rest gok ik ook maar. Ik denk dat die topic een topic nummer hebben die dan nog te zien is.
De rest moet je aan Empee vragen. Hij kan je antwoord geven. Misschien moet je wel een pb sturen, want in topics post hij niet zo vaak
523 :mrgreen: