Die mensen (middeninkomens) zijn al 2 jaar lang het haasje.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zit zelf overigens in de hoek waar de grote flappen vallen. Kostwinner, 4 kids en > 1,5 modaal
Raar eigenlijk, dat als je minder verdient (of krijgt) je aanzienlijk minder voordeel hebt. Ik kan het beter missen dan iemand met uitkering of < modaal.
Bereken hoeveel het zorgstelsel je oplevert (met Poll, altij
Ben je toevallig werkgever? :sleep:Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Kaw
Overigens gaan de loonkosten van de werknemers voor de werkgevers behoorlijk omhoog. Reken maar dat ze dit op 1 of andere manier gaan proberen te compenseren op de werknemer. Dit hoorde ik op radio 1.
Lijkt me ook niet meer dan logisch hoor.
Maar dan is de kans toch groot dat we met zijn allen (behalve de grote refogezinnen die 1,5 modaal verdienen (en dat gun ik ze natuurlijk van harte)) er uiteindelijk toch op achteruit gaan?
Bij mij kan ik het niet goed uitrekenen.
Ik heb een leerling salaris dat is nog onder het minimum loon. Dus ik kan het niet goed uitrekenen, maar als ik gewoon het minimum loom kies, is het iets van €28 geloof ik.
(ik zit achter pc van mijn pa, die is er nu niet :$ maar ik vertrek weer)
Ik heb een leerling salaris dat is nog onder het minimum loon. Dus ik kan het niet goed uitrekenen, maar als ik gewoon het minimum loom kies, is het iets van €28 geloof ik.
(ik zit achter pc van mijn pa, die is er nu niet :$ maar ik vertrek weer)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
denket toch zeker van niet!
ze houden in deze berekening geen rekening met een tegemoetkoming ziektekosten die ik nu maandelijks ontvang! ( = 240 euries!)
ze houden in deze berekening geen rekening met een tegemoetkoming ziektekosten die ik nu maandelijks ontvang! ( = 240 euries!)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
-
Mee eens ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een bijdrage van 160 pleuro in de maand van mijn werkgever. Ik ga er 1900 euri op achter uit oftewel 10% koopkracht verlies, wat u 5% koopkracht winst!!!:mad:Oorspronkelijk gepost door Billy
Het verlies kan nog wat minder worden gelet op het gesleutel met de percentages maar op 1500 pleuro rekening ik toch wel. Ik ff mzzl dat ik nog geen hpotheek etc heb, je gaat anders mooi de bietenbrug op
Waarom moet ik betalen voor gezinnen met kinderen!?!?:#:bou::stu:i
Mazzel? pech zal je bedoelen. Een hypotheek zorgt ervoor dat je zorgtoeslag toeneemt.Oorspronkelijk gepost door DemocritusMee eens ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg een bijdrage van 160 pleuro in de maand van mijn werkgever. Ik ga er 1900 euri op achter uit oftewel 10% koopkracht verlies, wat u 5% koopkracht winst!!!:mad:Oorspronkelijk gepost door Billy
Het verlies kan nog wat minder worden gelet op het gesleutel met de percentages maar op 1500 pleuro rekening ik toch wel. Ik ff mzzl dat ik nog geen hpotheek etc heb, je gaat anders mooi de bietenbrug op
Waarom moet ik betalen voor gezinnen met kinderen!?!?:#:bou::stu:i
Als er geen gezinnen met kinderen zouden zijn, zijn er straks geen mensen meer die voor jou gaan betalen.
Volgens de berekening ga je er 141 op vooruit...Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zit zelf overigens in de hoek waar de grote flappen vallen. Kostwinner, 4 kids en > 1,5 modaal
Raar eigenlijk, dat als je minder verdient (of krijgt) je aanzienlijk minder voordeel hebt. Ik kan het beter missen dan iemand met uitkering of < modaal.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.