Ik zou zo'n belediging niet pikken als ik marsm was :t:haOorspronkelijk gepost door aortaTwijfel jij nog aan je tefenstem dan?:$Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik ga denk ik morgen direct om half acht
Kan ik ook niet meer twijfelen aan mijn 'tegen' stem :,
Trouwens ook de eerste keer dat ik mág stemmen... direct gebruik van maken heheh
[Aangepast op 31/5/05 door marsm104]
Polletje grondwet
Hierbij deel ik u mede dat ik deze opmerking niet pik :!Oorspronkelijk gepost door LecramIk zou zo'n belediging niet pikken als ik marsm was :t:haOorspronkelijk gepost door aortaTwijfel jij nog aan je tefenstem dan?:$Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik ga denk ik morgen direct om half acht
Kan ik ook niet meer twijfelen aan mijn 'tegen' stem :,
Trouwens ook de eerste keer dat ik mág stemmen... direct gebruik van maken heheh
[Aangepast op 31/5/05 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Heb gestemd.
En als deze poll maatgevend is, dan belooft dat weinig goeds voor het voor-kamp.
Hoorde net dat als NL nee stemt, Engeland ook nee is. Geen referendum, geen Lagerhuisstemming. Op voorhand 'NO'.
En als deze poll maatgevend is, dan belooft dat weinig goeds voor het voor-kamp.
Hoorde net dat als NL nee stemt, Engeland ook nee is. Geen referendum, geen Lagerhuisstemming. Op voorhand 'NO'.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Als dat jouw actie is om te tonen dat je tegen de grondwet bent dan vind ik het allemaal best! :+Oorspronkelijk gepost door EgbertJe bedoelt met een stukje overhemd buiten m'n glp lopen?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Gaan jullie de vlag nog uithangen???
[Aangepast op 31/5/05 door Egbert]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Dat moet je maar afwachten. :%Oorspronkelijk gepost door Unionist
Weet je wat ik een heerlijk gevoel vind? Om ook eens bij de méérderheid te horen!
[Aangepast op 1/6/05 door Unionist]
--------------
voelt idd goed ja :%:%:bou::bou:Oorspronkelijk gepost door Unionist
Weet je wat ik een heerlijk gevoel vind? Om ook eens bij de méérderheid te horen!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Fraaie meerderheid, het gebral van SP cs doet mij bijna besluiten om vóór te stemmen, dit is eens maar nooit weer. Ik voel me bij die meerderheid beslist niet op m'n plaats.Oorspronkelijk gepost door Unionist
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Wat dacht je van meneer Mozart?!:haOorspronkelijk gepost door EgbertFraaie meerderheid, het gebral van SP cs doet mij bijna besluiten om vóór te stemmen, dit is eens maar nooit weer. Ik voel me bij die meerderheid beslist niet op m'n plaats.Oorspronkelijk gepost door Unionist
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door DaphneWat dacht je van meneer Mozart?!:haOorspronkelijk gepost door EgbertFraaie meerderheid, het gebral van SP cs doet mij bijna besluiten om vóór te stemmen, dit is eens maar nooit weer. Ik voel me bij die meerderheid beslist niet op m'n plaats.Oorspronkelijk gepost door Unionist
who's Mozart ???????????
:t:pu
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Oorspronkelijk gepost door EgbertFraaie meerderheid, het gebral van SP cs doet mij bijna besluiten om vóór te stemmen, dit is eens maar nooit weer. Ik voel me bij die meerderheid beslist niet op m'n plaats.Oorspronkelijk gepost door Unionist
en SGP en CU en LPF en GW en 40 % VVD-ers en 50 % PVDA-ers en 30 % CDA-ers.
ik voel me er eerlijk gezegd goed bij thuis !!