Precies Rens. Eerst onderzoeken, dan oordelen!Oorspronkelijk gepost door Rens
Ik ga het geheel aan schrijfsels van dhr Wilders eens opvragen en vervolgens doorspitten. Pas dán kan ik zeggen of er iets waardevols in zit of niet.
ik ruil de sgp in voor wilders
Ik kan me in de huidige partijen niet vinden en in die van Wilders wel MAAR voordat ie mijn stem krijgt wil ik graag weten (zoals al door een ander gezegd werd de ethische kwesties en ik wil graag weten hoe hij tegenover het Christendom staat )
Wel een positief punt wat er bij mij uitsprong is dat ie tegen de EU grondwet is waarin helemaal niets over het Christendom vermeld wordt
kortom ik twijfel maar als je nu op de man afvraagt stel je moet nu ja of nee zeggen en wetende dat het allemall wel zo is van "of je nou door de hond of de kat gekrabt wordt !) kies ik heel voorzichtig Wilders
Maar eerst ff zien hoe ie over het Christendom denkt
Wel een positief punt wat er bij mij uitsprong is dat ie tegen de EU grondwet is waarin helemaal niets over het Christendom vermeld wordt
kortom ik twijfel maar als je nu op de man afvraagt stel je moet nu ja of nee zeggen en wetende dat het allemall wel zo is van "of je nou door de hond of de kat gekrabt wordt !) kies ik heel voorzichtig Wilders
Maar eerst ff zien hoe ie over het Christendom denkt

- Belastingverlaging
- Stopzetten ontwikkelingshulp
- Antillen uit het Koninkrijk der Nederlanden
- Afschaffen minimumloon
- Turkije bij de EU? Dan Nederland eruit
Het patijprogramma kort en bondig samengevat door dhr Wilders op zijn weblog.
Als ik dit lees dan zal hij de laatste zijn die mijn stem krijgt. En dan hik ik vooral tegen de punten minimumloon en ontwikkelingshulp aan.
Hoe verklaar jij jouw ommezwaai gekriet? En hoe kijk jij tegen die punten aan (als christen)?
- Stopzetten ontwikkelingshulp
- Antillen uit het Koninkrijk der Nederlanden
- Afschaffen minimumloon
- Turkije bij de EU? Dan Nederland eruit
Het patijprogramma kort en bondig samengevat door dhr Wilders op zijn weblog.
Als ik dit lees dan zal hij de laatste zijn die mijn stem krijgt. En dan hik ik vooral tegen de punten minimumloon en ontwikkelingshulp aan.
Hoe verklaar jij jouw ommezwaai gekriet? En hoe kijk jij tegen die punten aan (als christen)?
jammer.....Oorspronkelijk gepost door Unionist
Hoe Wilders en de zijnen over de islam denken vind ik al erg genoeg. Ook al is 'tie lid van de beste kerk ter wereld, zolang hij onvrede, verdeeldheid en onrust blijft zaaien vind ik hem een gevaarlijk politicus.
dit bedoel ik dus met het demoniseren Unionist. ben meer niveau van jouw gewend!!!!!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
De rede van Wilders van een paar maanden terug in herinnering roepend lijken Unionists woorden me niet meer dan de eenvoudige waarheid.Oorspronkelijk gepost door Billyjammer.....Oorspronkelijk gepost door Unionist
Hoe Wilders en de zijnen over de islam denken vind ik al erg genoeg. Ook al is 'tie lid van de beste kerk ter wereld, zolang hij onvrede, verdeeldheid en onrust blijft zaaien vind ik hem een gevaarlijk politicus.
dit bedoel ik dus met het demoniseren Unionist. ben meer niveau van jouw gewend!!!!!!!
enOorspronkelijk gepost door RvP
NEE, NEE, NEE
Ik ruil hem niet in....
Waar is de Christelijke "pagina" in zijn program?
Waarom kinderbijslag tot en met 2 kinderen...
neeee geef mij maar....
mvrgr.
RvP
Op Wilders ga ik inderdaad zomaar niet stemmen. Ik mis een aantal componenten in zijn verhaal. In de eerste plaats die van de allesoverstijgende notie van de Christelijke religie. En in samenhang daarmee heb ik weinig vertrouwen in hoe hij met het christelijk onderwijs om zou gaan. En hoe zit het met de sociale component, hoe gaan we om met degenen die het wat minder hebben? Financieel of qua verstandelijke of lichamelijke vermogens? Ik heb op die punten niet zoveel vertrouwen. En ik verwacht dat er meer denken, die Wilders is me net even een brug te ver.Oorspronkelijk gepost door MS
Als christen niet voor te stellen dat je voor Wilders zou kiezen.
Maar stel nou eens dat Spruyt zegt, jongens (en meisjes) die SGP heeft echt z'n langste tijd gehad, ik ga het anders doen. Het komt tenslotte maar aan op het persoonlijke getuigenis. Of dat nou in de ene partij klinkt of in de andere. ik sluit me aan bij Wilders. Dan probeer ik te sturen op al die dingen die de SGP-ers zo belangrijk vinden, het onderwijs enzo, en dat de kerkklokken mogen luiden en de minaretten zwijgen. En ik laat waar mogelijk het al-oude, degelijke, gereformeerde geluid horen in de vergaderzalen. En op al die praktische punten zit ik zo'n beetje aan de rechterkant. De ondernemers moeten hun gang kunnen gaan, boeren leggen we niet teveel in de weg en Europa moeten we niks van hebben.
Dan wil ik die uitslagen van de verkiezingen nog wel eens zien.
Denk jij dat de hoogte van de kinderbijslag van invloed is op de gezinsgrootte?Oorspronkelijk gepost door Gian
Die kinderbijslag regel is alleen uit moslimhaat geboren.
Een van de meest grote gevaren voor de economie is het uitblijven van bevolkingsgroei.
Kijk naar China. Zonder geboorte beperking had het nu 'de' wereldmacht geweest.
Domme regel dus van Wilders
Niet hoofdzakelijk.Oorspronkelijk gepost door limosaDenk jij dat de hoogte van de kinderbijslag van invloed is op de gezinsgrootte?Oorspronkelijk gepost door Gian
Die kinderbijslag regel is alleen uit moslimhaat geboren.
Een van de meest grote gevaren voor de economie is het uitblijven van bevolkingsgroei.
Kijk naar China. Zonder geboorte beperking had het nu 'de' wereldmacht geweest.
Domme regel dus van Wilders
Wel dat gezinsuitbreiding o.a. via die weg kan gestimuleerd worden. Ik denk dat gezinsuitbreiding in deze tijd zeker naar de financiële situatie afgewogen wordt.