Tjakkaaa Ratelband

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik vind dit te gek voor woorden. Begint onderhand een echte soap te worden die politiek. En dat zijn onze vertegenwoordigers??????

Nou, stem allemaal SGP of CU, die voeren nog echte politiek, gebaseerd op feiten en kennis.

tukkertje
Billy

Bericht door Billy »

ben ik idd ook als ik al dat gekrakeel van hem zie en hoor.

:(:(:(:(:(:(:(:(:( moet ik van die ratelband.:(:(:(:(:(:(
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Mirror

Bericht door Mirror »

Emile Ratelband, motivatietrainer en lijsttrekker van de kersverse partij Ratelband.nl, emigreert naar Australië om "poffertjes te verkopen" als hij geen zetels haalt bij de komende Tweede-Kamerverkiezingen op 22 januari.

Een ding is zeker, hij heeft wel gevoel voor humor...

... of weet hij zichzelf goed te motiveren? :)

[Veranderd op 3/1/03 door Mirror]
Billy

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door Mirror
Emile Ratelband, motivatietrainer en lijsttrekker van de kersverse partij Ratelband.nl, emigreert naar Australië om "poffertjes te verkopen" als hij geen zetels haalt bij de komende Tweede-Kamerverkiezingen op 22 januari.

Een ding is zeker, hij heeft wel gevoel voor humor...

... of weet hij zichzelf goed te motiveren? :)

[Veranderd op 3/1/03 door Mirror]

dan is die gekke patatbakker dus weer helemaal terug bij af!

tip: latem nu alvast daarheen gaan.

wat een gestoorde gek is dat zeg!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Kikker

Bericht door Kikker »

Is het niet een beetje balen voor die Ratelband dat iedereen lacht zodra hij zn mond opentrekt? Hij heeft vast ook wel redelijke standpunten maar niemand overweegt natuurlijk serieus op m te stemmen. Toch wel zielig......
:#
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Ratelband is onlangs in Groningen geweest omdat hij zichzelf had uitgenodigd voor een debat met studenten. Hij werd daar compleet uitgejouwd door de brallo's. Z'n auto besmeurd en bekogeld. Ik vind dat toch te ver gaan. Het blijft gewoon een mens, die kun je toch op z'n minst met een beetje respect behandelen?
:eur
Kikker

Bericht door Kikker »

Kijk dat bedoelik nou Being Surveillance!!!!!
Billy

Bericht door Billy »

Hij stond vanochtend lachend voor de spiegel en bedacht wat een stelletje armoedzaaiers er in NL rondlopen door allemaal als kuddedieren achter de cda en pvda aan te lopen. zelfde verwijt kreeg de pers van hem. Hij moest lachen om het armetierige zooitje"

""ratelband is een ""winner"" zei hij dus gaat vrolijk zijn toekomst tegemoet en verlaat de politiek na al die bakken stront en zakken met pis die over hem zijn uitgezeken"", aldus emiel ratelband.

hij blijft positief denken he? die optimist!

:,:cool::,

Plaats reactie