Dinsdag 21 januari
Ridderkerk Regionale bezinningsavond
Sprekers:
Ds. A. Simons (Ned.Herv) te Goudswaard;
Ds. K. Visser (Chr.Ger.) te Barendrecht;
Ds. P. Mulder (Ger.Gem.) te Dordrecht
Aanvang 19.45 uur
OF
Dinsdag 21 januari
Regio Barneveld (bidstond)
Sprekers:
ds. C.A. van Dieren, (gergem, Rijssen)
ds. D. Heemskerk ( Ned. Herv. Garderen)
ds. A. van Voorden ( GerGeminNed. Uddel)
aanvang: 19.45 uur
SGP verkiezingsbijeenkomsten
kapot orgel?Origineel geplaatst door Bienveillance
Maandagavond 13 januari 2003 - Magnalia Deï-kerk te Groningen.
Aanwezigen:v.d.Vlies, Dijkgraaf, SGP-aanhang, Geïnteresseerde CU'ers.
Goeie sfeer, krachtig praatje door v.d. Vlies, interessant FORUM, kapot orgel
:, ........ Ik vond het zeer geslaagd!
Ga in volle overtuiging voor de SGP!
Bienveillance

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ja, prachtig gebouw! Fam. Mateboer ken ik wel (zij het niet persoonlijk, op één zoon na). Ik hoorde al dat het orgel zijn lust en z'n leven was. Sneu voor hem dat het orgel bleef hangen (tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) tijdens het Gebed des Heeren. Zonder orgel verder gezongen: klonk erg mooi.
kapot orgel?ik zal het m'n zwager eens vragen, het orgel in de MD kerk [voormalige roomse kerk! met glasbeschilderde ramen in de consistorie] is z'n lust en z'n leven. Ken je de familie Mateboer trouwens? Een roemruchte familie geloof ik in de kerkelijke gemeente te Groningen.
Grüts, Bien.
en wie is die één zoon dan wel niet?Origineel geplaatst door BienveillanceJa, prachtig gebouw! Fam. Mateboer ken ik wel (zij het niet persoonlijk, op één zoon na). Ik hoorde al dat het orgel zijn lust en z'n leven was. Sneu voor hem dat het orgel bleef hangen (tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) tijdens het Gebed des Heeren. Zonder orgel verder gezongen: klonk erg mooi.
kapot orgel?ik zal het m'n zwager eens vragen, het orgel in de MD kerk [voormalige roomse kerk! met glasbeschilderde ramen in de consistorie] is z'n lust en z'n leven. Ken je de familie Mateboer trouwens? Een roemruchte familie geloof ik in de kerkelijke gemeente te Groningen.
Grüts, Bien.
Met vriendelijke groet, Egbert.