SGP verkiezingsbijeenkomsten

Billy

Bericht door Billy »

Dinsdag 21 januari

Ridderkerk Regionale bezinningsavond

Sprekers:

Ds. A. Simons (Ned.Herv) te Goudswaard;
Ds. K. Visser (Chr.Ger.) te Barendrecht;
Ds. P. Mulder (Ger.Gem.) te Dordrecht

Aanvang 19.45 uur

OF

Dinsdag 21 januari

Regio Barneveld (bidstond)

Sprekers:
ds. C.A. van Dieren, (gergem, Rijssen)
ds. D. Heemskerk ( Ned. Herv. Garderen)
ds. A. van Voorden ( GerGeminNed. Uddel)

aanvang: 19.45 uur

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Egbert

Bericht door Egbert »

Origineel geplaatst door Bienveillance
Maandagavond 13 januari 2003 - Magnalia Deï-kerk te Groningen.

Aanwezigen:v.d.Vlies, Dijkgraaf, SGP-aanhang, Geïnteresseerde CU'ers.

Goeie sfeer, krachtig praatje door v.d. Vlies, interessant FORUM, kapot orgel
:, ........ Ik vond het zeer geslaagd!

Ga in volle overtuiging voor de SGP!

Bienveillance
kapot orgel? :) ik zal het m'n zwager eens vragen, het orgel in de MD kerk [voormalige roomse kerk! met glasbeschilderde ramen in de consistorie] is z'n lust en z'n leven. Ken je de familie Mateboer trouwens? Een roemruchte familie geloof ik in de kerkelijke gemeente te Groningen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Skoezie

Bericht door Skoezie »

Vanavond in de JFSG te Rijssen; SGP avond met de drie SGP-kopstukken BJ, vdStaaij en Dijkgraaf!

Veel Refo komen! Jij toch ook...
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik denk , als ik tijd heb , dat ik nog wel even ga.

tukkertje
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

kapot orgel? :) ik zal het m'n zwager eens vragen, het orgel in de MD kerk [voormalige roomse kerk! met glasbeschilderde ramen in de consistorie] is z'n lust en z'n leven. Ken je de familie Mateboer trouwens? Een roemruchte familie geloof ik in de kerkelijke gemeente te Groningen.
Ja, prachtig gebouw! Fam. Mateboer ken ik wel (zij het niet persoonlijk, op één zoon na). Ik hoorde al dat het orgel zijn lust en z'n leven was. Sneu voor hem dat het orgel bleef hangen (tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) tijdens het Gebed des Heeren. Zonder orgel verder gezongen: klonk erg mooi.

Grüts, Bien.
Egbert

Bericht door Egbert »

Origineel geplaatst door Bienveillance

Ja, prachtig gebouw! Fam. Mateboer ken ik wel (zij het niet persoonlijk, op één zoon na). Ik hoorde al dat het orgel zijn lust en z'n leven was. Sneu voor hem dat het orgel bleef hangen (tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) tijdens het Gebed des Heeren. Zonder orgel verder gezongen: klonk erg mooi.

Grüts, Bien.
en wie is die één zoon dan wel niet?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie