Veilingen

Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
ik ben een keer 25 euro armer geworden via markplaats.nl
Kleine bedragen maak ik altijd eerst over, omdat ik het te gortig vind om daarvoor rembours kosten te moeten betalen. Maar ja, ik kreeg na het betalen mooi mijn 512MB SD kaartje niet.
Het is mijn eigen schuld. Voor de volgende keer een les om eerst telefonisch contact op te nemen met de verkoper.
Als ik iets wil kopen betaal ik pas als ik het adres heb. Ik bel via het opgegeven nummer, en als de personen corresponderen dan stort ik het geld.
Als er dan toch geen spullen komen ga ik even met de mattenklopper langs....
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Heb vanavond nog geboden op een Nikon F65 camera.
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... n&ID=36049

Paar goeie lenzen erbij.. Maar ja, ik verklaar hem voor gek dat ie het voor mijn geboden bedrag weg doet.
Je hebt het nog niet. Er is al zeven keer geboden dus er zijn kapers op de kust.
Dat vindt ik een van de vervelende dingen van marktplaats, er is geen eindtijd van bieden of zo. Je moet maar hopen op een fatsoelijke persoon aan de andere kant van de advertentie.
dit x ga ik 'm zelf ophalen
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Paar goeie lenzen erbij.. Maar ja, ik verklaar hem voor gek dat ie het voor mijn geboden bedrag weg doet.
Je hebt het nog niet. Er is al zeven keer geboden dus er zijn kapers op de kust.
Dat vindt ik een van de vervelende dingen van marktplaats, er is geen eindtijd van bieden of zo. Je moet maar hopen op een fatsoelijke persoon aan de andere kant van de advertentie.
Voor € 175????? mooi setje dan. Veel plezier ermee....

owja, als je getrouwd was geweest had ze gezegd: Waar is dat nou weer voor nodig! Je hebt er toch al één!?"
Unionist

Bericht door Unionist »

Op Ebay heb je het programma Hammersnipe. Die biedt op het allerlaatste moment voor je. Dan ben je altijd de hoogste bieder.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Op Ebay heb je het programma Hammersnipe. Die biedt op het allerlaatste moment voor je. Dan ben je altijd de hoogste bieder.
Als je tenminste de hoogste prijs hebt ingevoerd. Een ander kan hoger bieden.
En ik vind het zo geen sport meer.
Be yourself, there are plenty of others.
refo

Bericht door refo »

Volgens mij hebben snipe programma's niets met ebay zelf te maken. Op ebay.com schijnt het zelfs verboden te zijn zo te bieden.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

ik ben een keer 25 euro armer geworden via markplaats.nl
Kleine bedragen maak ik altijd eerst over, omdat ik het te gortig vind om daarvoor rembours kosten te moeten betalen. Maar ja, ik kreeg na het betalen mooi mijn 512MB SD kaartje niet.
Het is mijn eigen schuld. Voor de volgende keer een les om eerst telefonisch contact op te nemen met de verkoper.
Vraag de adresgegevens van de verkopende partij, en controleer die in de telefoongids. Als je die zonder problemen kan controleren, is er toch niks aan de hand?
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Die lenzen zijn helemaal top, voor zo'n bedrag als jij biedt. Maar waarom ga je niet gewoon digitaal.

Zoals deze op marktplaats, mogelijkheden zat. Misschien leuk om eens een apart topic te openen over fotografie.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus

owja, als je getrouwd was geweest had ze gezegd: Waar is dat nou weer voor nodig! Je hebt er toch al één!?"
Nee nee, de verkoper heeft "nog" niet gereageerd. Ik hoop dat ie het doet en als ie het doet, dan haal ik 'm op uit Utrecht. Ik wil 'm eerst ff uittesten.

D'r is vandaag geen bod meer opgedaan.
Wie weet! Als hij geld nodig heeft en er komt geen bod meer op, dan doet hij het vast.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door marsm104

Die lenzen zijn helemaal top, voor zo'n bedrag als jij biedt. Maar waarom ga je niet gewoon digitaal.

Zoals deze op marktplaats, mogelijkheden zat. Misschien leuk om eens een apart topic te openen over fotografie.
Ik heb wel een digitale camera. Een minolta Z1 en een konica KD-310Z en ben in het bezit van een Nikon FM (oudje) verder is er in de familie nog een schitterende Leica, die ik ook kan gebruiken. Maar ik wil graag een automatische analoge Nikon Camera. Ik kom dan bij de F65. Maar ik wil geen nieuwe kopen. Morgen kom ik nog bij een klant van mij die heel wat occasions heeft staan. Eens kijken als hij nog een mooie Nikon en bijbehorende lenzen te koop heeft staan voor een scherpe prijs.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Marsman, open maar een topic over fotografie hoor. Wel interessant denk ik. Wat tips, adviezen e.d. uitwisselen en natuurlijk foto's van elkaar laten zien en dan beoordelen op de kwaliteit.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik zal eerst nog ff wat plaatjes schieten, binnenkort een topic!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Marjan Je hebt het nog niet. Er is al zeven keer geboden dus er zijn kapers op de kust.

Nee nee, de verkoper heeft "nog" niet gereageerd. Ik hoop dat ie het doet en als ie het doet, dan haal ik 'm op uit Utrecht. Ik wil 'm eerst ff uittesten.

D'r is vandaag geen bod meer opgedaan.
Wie weet! Als hij geld nodig heeft en er komt geen bod meer op, dan doet hij het vast.
Soms wordt er per mail afgehandeld en laat de verkoper de advertentie staan.
Zit je te wachten en gebeurt er nix.
Het is nl GEEN veiling op marktplaats.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

vandaag een mazzeltje gehad.
Een nieuwe sigma 70-300 mm lens voor 75 euri gekocht. Voor mijn werk kom ik dagelijks in fotowinkels en vanmorgen bij een klant die er mee ging stoppen. De lens lag voor 300 euro in vitrine (wat wel erg duur is hoor).
Verder zie ik van de Nikon F65 af. Het is mij toch een te licht model. Ik heb voor een occasion F90 gekozen, waar een nikkor 35-77 mm lens op zit. Daar ben ik eveneens voor een zeer scherpe prijs aangekomen, overigens niet bij dezelfde winkel waar ik de sigma vandaan heb.

Afbeelding
Jelle

Bericht door Jelle »

We krijgen van dat spul toch wel resultaten te zien hè Matthijs.?
Plaats reactie