Veilig internet. Wat vind jij daarvoor de beste provider
Wij zijn bij "hetnet", maar als mijn jaarcontract om is ga ik naar filternet. Ik was een keer aan het googlen naar een Christelijke site en ik opende een link en kreeg dus zogenaamd een "christelijke site waar je van rilde"! Ik kreeg hem nog niet weggeklikt ook! Ik wil overstappen op filternet, maar er staat nergens duidlijk hoe dat moet! Ik wil niets met die troep te maken hebben!
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Er zou in de prediking eens wat meer aandacht moeten worden gegeven aan het omgaan met moderne media. Af en toe wordt het eens aangehaald dat we niet zomaar alle programma's kunnen kijken en dergelijke. Maar leren hoe we daarmee om moeten gaan op een bijbelse wijze komt naar mijn idee te weinig aan bod.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Het verbaast mij wel eens zo weinig kerkmensen gefilterd internet hebben. Zeker als je een gezin hebt.
Ik denk dat het beter is onze kinderen te leren omgaan met internet en televisie. Als ze dat kunnen, kunnen ze het ook als ze ineens geconfronteerd worden met en open internetverbinding.
Er zijn methoden om alles te volgen wat de kinderen op het internet bekijken. Dan weet je presies wat ze doen. Met filternet weet je dat namelijk nog steeds niet.
Ja dat komt, omdat ik wilde reageren op: dat er weinig kerkmensen gefilterd internet hebben, maar toen hadden er intussen al twee anderen gereageerd voor ik mijn berichtje plaatste. Vandaar een beetje verwarrend beeld. Ik regeerde op Marjan en RvP.Oorspronkelijk gepost door LecramWie zijn 'jullie'? Er worden verschillende meningen gegeven.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Ik heb ook geen gezin en dan zou ik zeker wel gelijk gefilterd internet genomen hebben. Dit was een leuk aanbieding bij hetnet. Maar ik ben het wel met jullie eens.:+
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

- Miscanthus
Veiligheid kost wat.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
okay ff serieus nu mijnerzijds
waar vind ik dan een gratis filter ?
bijv:
filterinstallatie voor je vijver,
filters in de stofzuiger of wasemkap,
brandstoffilters,
koolstoffilters
UV-filters
nog niet gratis gezien....
internetfilters dus ook niet :!
Norton heeft dezelfde optie maar het gevaar blijft dat jezelf het filter kan uitschakelen, dat kan bij een door provider gefilterd net niet [of je moet systeem beheerder zijnOorspronkelijk gepost door Rens
Ik heb als e-mailprovider CompuServe. Nu heeft die een hele leuke optie: je kunt namelijk zelf een filter activeren in diverse gradaties van filtering.
Van matige tot strenge filtering, het is mogelijk. Ik heb het eens uitgeprobeerd, en de filtering op het hoogste niveau gezet. Vervolgens het filter getest op een seksueel getinte site. Resultaat: "Ecxess dinied/Toegang geweigerd". Na diverse sites geprobeerd te hebben die binnen de rage van het filter vilen, was het resultaat steeds het zelfde: toegang geweigerd!
Wat bleek later: als ik m'n pc gebruikte via Internet Explorer, was het resultaat idem dito met een sterretje: CompuServe hield alle sites tegen die vielen binnen de aangegeven veiligheidsrange!
Mijn internetprovider is overigens UPC (Chello Classic)
Ik heb trouwens de veiligheidsrange maar zo gelaten.....hoogste stand

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.