Leuke links
Deze is ook lekker flauw.....
hotbar.com/Scripts/Utils/flashCardViewer_new.asp?url=120103/120103_ecZ9.swf&W=550&H=400&BG=120103/120103_ecZ9_bg.gif
hotbar.com/Scripts/Utils/flashCardViewer_new.asp?url=120103/120103_ecZ9.swf&W=550&H=400&BG=120103/120103_ecZ9_bg.gif
die van mij hoeft pas 4 november 2007.....Oorspronkelijk gepost door ruchamaHmm... die van de buurman had op 25 juli 1998 gekeurd moeten worden...Oorspronkelijk gepost door marsm104
https://info.apk.nl/rdwapk/apkdatum.aspx
Ook een leuke link, check of je apk nog goed zit.
We kwamen er vandaag achter dat een auto van collega anderhalf jaar te laat was. (38-fl-dl)![]()
Een van m'n vorige auto's moet op 3 april 1988??!!
nb-23-dv
Verkocht aan een Marokkaan. Hij zou (incl kapotte ruit) naar Marokko verveord worden.
Wie zou nu de Motorrijtuigenbelasting betalen? Is nu toch houderschapsbelasting. (Heb gelukkig vrijwaring nog in bezit.)
nb-23-dv
Verkocht aan een Marokkaan. Hij zou (incl kapotte ruit) naar Marokko verveord worden.
Wie zou nu de Motorrijtuigenbelasting betalen? Is nu toch houderschapsbelasting. (Heb gelukkig vrijwaring nog in bezit.)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
En jullie wilden zeggen dat jullie dat verstaan?? Ik heb nota bene 4 jaar Engels gestudeerd, maar meer dan een paar woordjes herkennen doe ik echt niet.Oorspronkelijk gepost door BacoMijn dochter vindt het erg leuk, de tekst is niet alles, dat ben ik met je eens.Oorspronkelijk gepost door GabriëlleTukker, gij zult niet stelen !!Oorspronkelijk gepost door Lassie
hoe kom je daar aan???
of de tekst wel door de beugel kan, vraag ik me af....:!
Oorspronkelijk gepost door LassieOorspronkelijk gepost door BacoZwartkiekerOorspronkelijk gepost door Lassie
hoezo klassiek verkrachten?
:$:$

Zwartkijkers??
Deze mensen kunnen wij ook chronisch pessimistische muggenzifters nomen. Hieronder volgen extra eigenschappen die ze vertonen en de tactiek, die je kunt gebruiken om met hen om te gaan.
1. Hun persoonlijke eigenschappen:
a) Zij zien het leven al een grote sleur.
b) Je moet je constant tot het uitterste inspannen om het hoeefd te bieden aan allerlei moeilijkheden.
c) Maar, het kan alleen nog maar erger worden…
2. De signalen, die zij uitzenden:
a) Houd op met optimistisch denken. Dat is pure dwaasheid.
b) Spreek eerst de dingen met mij door, wnat de kans bestaat, dat je niet ziet, dat je een grote fout gaat maken.
3. De omgang met zwartkijkers:
a) Laat hetgeen zij zeggen het ene oor in en het andere oor uit gaan.
b) Met een pessimist valt moeilijk te praten. Hij bijt zich vast in de eigen mening en is overtuigd van eigen gelijk. Vermijd dus discussie.
c) Verwijder de zwartgallige invloed door zelf de taak te herformuleren (in het belang van je eigen gezondheid)
d) Stel je voor, wat er in het ergste geval zou kunnen gebeuren en probeer van daaruit terug te denken.
Dit waren zomaar een paar puntjes over echte zwartkijkers.
’t Is maar wie je een zwartkijker noemt… Maar oftie het ook is...?!?
:pu:pu