Kliksafe gebruikt wel een filter. Hoe wil je anders whitelisting doen?
Waarschijnlijk is het volgende de oplossing. Jij gebruikt Internet Explorer? Installeer een andere browser.
De proxy-software van Kliksafe heeft wat moeite met IE. Probeer mozilla te downloaden en deze te installeren. Dat is de oplossing van veel problemen met het kliksafe filter.
Een andere oplossing zullen ze ook niet kunnen geven.
proxyserver Kliksafe
- ndonselaar
- Contacteer:
Mozilla kan alleen een zeer beperkte oplossing zijn, want dan zijn niet de problemen opgelost van bv. de Hema, AH en ook FlightSimulator, want die werken via aparte software.
Als dat het antwoord zal zijn van Kliksafe dan zeg ik mijn abonnement op.
Als dat het antwoord zal zijn van Kliksafe dan zeg ik mijn abonnement op.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Dat heb ik ook willen zeggen. Ik heb contact gehad met Apeldoorn (Kliksafe) en die zeggen dat bij hun alles wordt doorgelaten en dat er waarschijnlijk bij mij wat verkeerd staat in de instellingen. Verwezen mij door naar de helpdesk (Almere). Vanavond ga ik deze bellen en mijn problemen voorleggen. Er moeten bij mij een drietal programma's gaan werken: 1. Ad-Aware SE update 2. ContentProtect 3. Kruidvat fotoservice. Ben benieuwd!!Kliksafe gebruikt wel een filter. Hoe wil je anders whitelisting doen?
maar heb zelf filternet ( ADSL) draait ook via Solcon en dat werkt perfect.
foto's bestel ik via internet bij Hema of foto Klein en ben tevreden over de kwaliteit.
foto's bestel ik via internet bij Hema of foto Klein en ben tevreden over de kwaliteit.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
-
- Contacteer:
Idd Niek, gewoon naar eo filternet. Ben er zeer tevreden over. Volgens mij kan je tegenwoordig al overstappen binnen enkele dagen. Vroeger was dat 2-3 maanden.Oorspronkelijk gepost door Billy
maar heb zelf filternet ( ADSL) draait ook via Solcon en dat werkt perfect.