www.jbgg.nl

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Waarom zou je in zo'n geval geen "besloten" forum maken. Besloten, dus dat andere mensen, dan GG zich niet kunnen aanmelden. (wel lezen)

Een forum heeft zeker nut. Er zijn mensen die 4 keer per week in de kerk komen, op verenigingsavonden en dergelijk. Maar er zijn ook mensen die er gewoon geen tijd voor hebben, of door ziekte meestal verhinderd zijn. Of op rare tijden werken. Wat moet er met hen dan? Dan is een forum een goede oplossing!

Een forum trekt meestal wel een bepaalde doelgroep. Maar waarom zijn er hier wel GG-ers, en nog actief ook, maar willen jullie geen eigen forum?, Op eens anti internet ofzo? Ja, als je geen eigen forum wilt, dan hou je elkaar goed voor de gek!

[Aangepast op 6/2/04 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Besloten, dus dat andere mensen, dan GG zich niet kunnen aanmelden.
Dan is er geen discussie! Toch . . . ?
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Misschien. Maar ik bedoel, een forum met een zekere drempel, wat GG-Verantwoord is.

Maar ik vind het wel gek, dat jullie van de kerk uit geen forum willen.
limosa

Bericht door limosa »

. . . een forum met een zekere drempel, wat GG-Verantwoord is. . . .
Op zo´n forum zit je nu!
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Besloten, dus dat andere mensen, dan GG zich niet kunnen aanmelden.
Dan is er geen discussie! Toch . . . ?
Limosa, Limosa ik geloof dat de meest vurige discussie gaan tussen GG'ers [ex. GG]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Maar wat ik wel jammer vind. Hier zijn best veel GG-ers te vinden.

Toch word elk idee voor een site van GG of iets er omheen "afgestraft". Omdat een synode het niet toestaat.
Is dat dan niet jammer? Kijk, internet is modern. Het is altijd wennen. Maar waarom wil een synode het niet hebben dan?
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Limosa, Limosa ik geloof dat de meest vurige discussie gaan tussen GG'ers [ex. GG]
Joh, je meent het. Ik had hier juist de indruk gekregen dat op een tweetal dissidente boekenschrijvers na er absolute consensus heerste in de GG . . .
Egbert

Bericht door Egbert »

Maar wat ik wel jammer vind. Hier zijn best veel GG-ers te vinden.

Toch word elk idee voor een site van GG of iets er omheen "afgestraft". Omdat een synode het niet toestaat.
Is dat dan niet jammer? Kijk, internet is modern. Het is altijd wennen. Maar waarom wil een synode het niet hebben dan?
Ik denk dat er geen één GG hier een site of forum afwijst, het zou wel hypocriet zijn. We zijn wel realistisch en kennen de gevoeligheden die er leven en zijn blij met de kleine stapjes die er nu gemaakt worden. Te grote stappen zou alleen maar afschrikken en averechts werken. Net zoals er een kerkelijk jaarboek is verschenen eens zal ook de site er wel komen. Eens. :ha
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
memento

Bericht door memento »

Well, well, er word weer uit mijn stelling gehaald wat er ganselijk niet in zit. Ik zie zeker het nut wel van een forum. Alleen vergeet niet dat de eerste officiele GG website is, dat men nog een btje moet wennen aan dat moderne medium. En ik ben bang dat een forum het wengedrag van sommigen negatief zou kunnen beinvloeden. Daarom: niet doen. En daarmee bedoel dus: voorlopig niet doen, TOTDAT internet een breder draagvlak heeft in de GG.
Plaats reactie