Rararaadseltje's
Ik weet niet wat je onder pi verstaat maar het kan niet wat je zegt.
als je een tennisbal heb, en je spant er een touwtje omheen. maak het touwtje 1 mtr langer, dan zit er echt wel meer dan 14 cm tussen de bal en het touwtje....
als je een tennisbal heb, en je spant er een touwtje omheen. maak het touwtje 1 mtr langer, dan zit er echt wel meer dan 14 cm tussen de bal en het touwtje....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
ik schaam me diep. Ik zat er inderdaad bij de cirkel en het vierkant een factor 2 naast. (wiskundigen die gaan rekeken
)

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
de meter is niet zo gedefinieerd. Hij is gedefinieerd aan de hand van de snelheid van het licht.Oorspronkelijk gepost door refo
Het lijkt veel maar het klopt echt.
De omtrek van de aarde is precies 40.000.000 meter. (De meter is namelijk gedefinieerd als 1/40 miljoenste deel van de omtrek van de aarde.
De straal bij een omtrek van 40 miljoen meter is 40 miljoen gedeeld door 2 PI. Maak je dat touw 1 meter langer dan is de straal 40.000.001 gedeeld door 2 PI.
Verschil 1 gedeeld door 2 PI is ca 0,14.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
Ech nie!Oorspronkelijk gepost door Gian
Ik weet niet wat je onder pi verstaat maar het kan niet wat je zegt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nieuwe opgave:
Om 12 uur maken de wijzers van de klok een hoek van 0 graden. Na twaalven wordt door verloop van tijd de hoek tussen de twee wijzers steeds groter. Hoe laat vormen ze een hoek van 90 graden?
Om 12 uur maken de wijzers van de klok een hoek van 0 graden. Na twaalven wordt door verloop van tijd de hoek tussen de twee wijzers steeds groter. Hoe laat vormen ze een hoek van 90 graden?
--------------
Als de klok een beetje precies is zal dat omstreeks 12:16:31 zijnOorspronkelijk gepost door refo
Nieuwe opgave:
- Miscanthus