Parijs - Dakar
Oorspronkelijk gepost door marsm104
Tja, je kunt er een race van maken, en tot het uiterste gaan met mens en machine, maar sommigen maken er een uitdaging van, hem uit te rijden, zonder onverantwoorde beslissingen te nemen.
Ben ik met je eens, ik zou hem willen rijden maar dan wel meer vanwege de rit, maar niet als wedstrijd, en in elk geval op een verantwoorde manier.
Alhoewel ik ook moet zeggen, in ons land zijn er ook wel mensen die de gewone weg als racebaan houden en daardoor om het leven komen.
Je verplaatsen via een vervoersmiddels blijft altijd een stuk verantwoordelijkheid waar je goed mee moet omgaan.
Dat voorwiel zit dus helemaal in het zand. Het zit er nog wel naar alleen is het helemaal weggezakt. Kun je nagaan hoe zwaar die rally is..Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOp het achterwiel naar de finish kan ook.Oorspronkelijk gepost door GianIk snap niet hoe je daar doorheen komt zonder voorwiel..Oorspronkelijk gepost door stephan
Mooie plaatjes hoor!
![]()
Kan je dan niet beter gaan lopen ofzo?
Oorspronkelijk gepost door Adorote
Waarom niet zo is een OSW meeting organiseren,met zijn allen lekker scheuren door de zandheuvels in Afrika.
Een vorm van geestelijke armoede -------------maar wel LEUK.
En met enig risico.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."