Oorspronkelijk gepost door takkie
Prima, als het dan maar niet op zaterdag 19 of zaterdag 26 Februari is, want dan ben ik op wintersport;)
Ik ook dus:D
In Winterberg wel ja, dan kan Kridje ook gelijk les nemen.Oorspronkelijk gepost door PimOK. Ik geef Nicname op. kan je daar ook les nemen?Oorspronkelijk gepost door kridjeIs dat de gewoonte hier? Zomaar iemand opgeven? :puOorspronkelijk gepost door takkie
Kridje gaat namelijk ook mee!!!
Ik geloof dat dat hier mag he, gewoon iemand opgeven terwijl je van niks weet:D
Maar het is goed, als ik kan dan ga ik ook mee. Ik kan heel goed skieën!!!!! Of niet Takkie?
Ik zal ook alvast iemand opgeven en dat is Matthijs.
Als iedereen iemand opgeeft komen er lekker veel personen!![]()
Trouwens Daphne kan ook wel meegaan, ze is wel niet zo goed maar ze komt wel van boven naar beneden.:,Oorspronkelijk gepost door JelleIn Winterberg wel ja, dan kan Kridje ook gelijk les nemen.Oorspronkelijk gepost door PimOK. Ik geef Nicname op. kan je daar ook les nemen?Oorspronkelijk gepost door kridjeIs dat de gewoonte hier? Zomaar iemand opgeven? :puOorspronkelijk gepost door takkie
Kridje gaat namelijk ook mee!!!
Ik geloof dat dat hier mag he, gewoon iemand opgeven terwijl je van niks weet:D
Maar het is goed, als ik kan dan ga ik ook mee. Ik kan heel goed skieën!!!!! Of niet Takkie?
Ik zal dan nu Admin opgeven, die zal vast wel zin hebben.
Trouwens dochterlief en haar man zal ook wel meewillen, denk ik zo.
van beneden naar boven komt ze in ieder geval:,Oorspronkelijk gepost door JelleTrouwens Daphne kan ook wel meegaan, ze is wel niet zo goed maar ze komt wel van boven naar beneden.:,Oorspronkelijk gepost door JelleIn Winterberg wel ja, dan kan Kridje ook gelijk les nemen.Oorspronkelijk gepost door PimOK. Ik geef Nicname op. kan je daar ook les nemen?Oorspronkelijk gepost door kridje Is dat de gewoonte hier? Zomaar iemand opgeven? :pu
laten we het hopen, soms ook wel moeilijk hoor.Oorspronkelijk gepost door takkievan beneden naar boven komt ze in ieder geval:,Oorspronkelijk gepost door JelleTrouwens Daphne kan ook wel meegaan, ze is wel niet zo goed maar ze komt wel van boven naar beneden.:,Oorspronkelijk gepost door JelleIn Winterberg wel ja, dan kan Kridje ook gelijk les nemen.Oorspronkelijk gepost door Pim OK. Ik geef Nicname op. kan je daar ook les nemen?![]()
Leuk voor Nicname. Maar weet waar je aan begint. Ik heb ook wel eens geprobeerd haar les te geven.....Oorspronkelijk gepost door takkie
Oh ja, dat was ik nog vergeten te vermelden, ik geef ski-les
dus nicname gaat ook mee natuurlijk, gezellig
:snijij had je toch ook al opgegeven via u2u voor skiles Pim?
tuurlijk, sleeen,snowboarden,sneeuwballen gooien, wandelen, gezellig hoor!!Oorspronkelijk gepost door Lassie
Mag je ook sleeen??
(want skieen ken ik niet).....ook met les niet, k ben nl. een hopeloos geval in les krijgen.
p.s. ik kan heel goed sleeen (over de kop etc.)
Oorspronkelijk gepost door takkietuurlijk, sleeen,snowboarden,sneeuwballen gooien, wandelen, gezellig hoor!!Oorspronkelijk gepost door Lassie
Mag je ook sleeen??
(want skieen ken ik niet).....ook met les niet, k ben nl. een hopeloos geval in les krijgen.
p.s. ik kan heel goed sleeen (over de kop etc.)
hoe meer mensen, hoe gezelliger het wordt
:mad2:Oorspronkelijk gepost door takkievan beneden naar boven komt ze in ieder geval:,Oorspronkelijk gepost door JelleTrouwens Daphne kan ook wel meegaan, ze is wel niet zo goed maar ze komt wel van boven naar beneden.:,Oorspronkelijk gepost door JelleIn Winterberg wel ja, dan kan Kridje ook gelijk les nemen.Oorspronkelijk gepost door Pim OK. Ik geef Nicname op. kan je daar ook les nemen?![]()
Oorspronkelijk gepost door Daphne:mad2:Oorspronkelijk gepost door takkievan beneden naar boven komt ze in ieder geval:,Oorspronkelijk gepost door JelleTrouwens Daphne kan ook wel meegaan, ze is wel niet zo goed maar ze komt wel van boven naar beneden.:,Oorspronkelijk gepost door Jelle In Winterberg wel ja, dan kan Kridje ook gelijk les nemen.