Route naar jelle

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
en voor de avonturen (:P) een gekleede jas:pu


Avonturen??
Ik heb andere associaties bij kleding en avonturen :t:t:t:t:t

?
Een avontuurlijke bergwandeling bijvoorbeeld. Daar heb je andere kleding voor :):!
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Kevertje

Avonturen??
Ik heb andere associaties bij kleding en avonturen :t:t:t:t:t

?
Een avontuurlijke bergwandeling bijvoorbeeld. Daar heb je andere kleding voor :):!


Ja..ja! 't Begint te dagen...
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Rens
Heeeeee, parkeren is voor mij geen probleem............desnoods op de stoep bij Jelle voor de deur!! Geen oom agent die daar wat tegen kan doen hihihihihi.
Hoelang ga je er over doen?! :)
In principe 2 uur Daphne, en hoelang ik er over doe om te parkeren daar kan ik nog geen zinnig woord over zeggen. Dat hangt van de omstandigheden ter plekke af.........zo tussen de 10 en 30 seconden :!
:,:,:,:,:,:, misschien mag je hem ook binnen zetten.....:,:,:,:,:,:, :stu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9304
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Mag een p*n*sk*ker ook?

:D
Inderdaad, rauw zijn ze niet te eten :)

Jelle, ik kom waarschijnlijk weer met de trein. Als ik bel, neem je dan weer op met: "de pater van Om Sions wil"? :)
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Mag een p*n*sk*ker ook?

:D
Inderdaad, rauw zijn ze niet te eten :)

Jelle, ik kom waarschijnlijk weer met de trein. Als ik bel, neem je dan weer op met: "de pater van Om Sions wil"? :)
Als het goed is wel ja. Ik kom je dan wel weer ophalen.

groeten tot woensdag
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik laad me de weg wijzen door de altijd vriendelijke vrouwenstem van mijn navigatiesysteem. Kom ik er altijd. En ik heb natuurlijk Visje voorin zitten, die heeft jaren in Gouda gewoond.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Haha anders wil ik hem wel ff voor je parkeren :,:,:,
Met jóu bumper? :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik laad me de weg wijzen door de altijd vriendelijke vrouwenstem van mijn navigatiesysteem. Kom ik er altijd. En ik heb natuurlijk Visje voorin zitten, die heeft jaren in Gouda gewoond.
Hee, ik heb tegenwoordig Bram, een man. Dat kan met TomTom. Of was het nu BramBram? Of BromBrom?
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Hee, ik heb tegenwoordig Bram, een man. Dat kan met TomTom. Of was het nu BramBram? Of BromBrom?
\

BromTom
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23902
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ik weet niet hoe gedetailleerd je je bestemming kunt opgeven. Maar als je alleen "Ridder van Catsweg" opgeeft kan de navigator meedelen dat de bestemming bereikt is, terwijl je nog mijlen van Jelle vandaan zit. Niet dat die weg zo lang is, maar hij verloopt een beetje vreemd.
Misschien kun je beter 'boerensloot' opgeven? Of werkt zo'n geval met postcodes?
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door refo
Ik weet niet hoe gedetailleerd je je bestemming kunt opgeven. Maar als je alleen "Ridder van Catsweg" opgeeft kan de navigator meedelen dat de bestemming bereikt is, terwijl je nog mijlen van Jelle vandaan zit. Niet dat die weg zo lang is, maar hij verloopt een beetje vreemd.
Misschien kun je beter 'boerensloot' opgeven? Of werkt zo'n geval met postcodes?
De techniek staat voor niets: je geeft gewoon het huisnummer er bij op en de vriendelijke navigatiemeneer zegt als je bij Jelle voor de deur staat: bestemming bereikt. Sterker nog: als je er 100m vandaan bent zegtie: over 100 meter, bestemming bereikt. Dan kan je alvast afremmen.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door refo

Niet dat die weg zo lang is, maar hij verloopt een beetje vreemd.
beetje vreemd?! :S beetje erg vreemd
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Plaats reactie