Vakantieliefdes

Daphne

Bericht door Daphne »

mijn vakantie liefde.... :(

Ik ben in Italië op vakantie geweest, om precies te zijn in Toscane, op een zekere dag gingen we een bezoekje maken aan Siena. Mooie stad!
Toen we ergens gingen zitten om te verzamelen, keek ik recht in ZIJN ogen, hij was lief, iet wat zielig, Maar hij kon er best mee door. Ik praatte wat tegen m en hij reageerde natuurlijk niet want ja... wij moeten maar Italiaans spreken... en die Italianen Ho maar.. die kennen geen woord engels! Maar goed, de liefde was van 2 kanten, tot op een gegeven moment.... ik zat met vriendinnen te praten, toen was ie weg.... :# zonder afscheid te nemen.... :#
Vijf meter verder op... daar lag hij dan... :buhet duifje... helemaal geplet.... hij was al oud en grijs maar wel lief........

:stu
Jelle

Bericht door Jelle »

Als het goed is gaat Daphne met wintersportvakantie naar Oostenrijk, misschien dat er een leuke oostenrijkse skileraar voor haar te vinden is:,:,
secret boy

Bericht door secret boy »

Of ze gaat op de wachtlijst bij de dating topic...... ;)
Daphne

Bericht door Daphne »

Ohhw is daar een hele wachtlijst voor dan?:$
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou ik zal zelf wel even kijken of er een geschikte jongen voor haar te vinden is.
Voorop gesteld hij moet: Knap, intelligent, L. blond, blauwe ogen, niet te oud, goed van kas, en noem maar op. Maar dan zit jet ook wel op rozen als je zo iemand vindt.:,;):D
Daphne

Bericht door Daphne »

"Knap, intelligent, L. blond, blauwe ogen, niet te oud, goed van kas, en noem maar op"

Ow ja......? Uhm mag het ook donker wezen, donker haar donkere ogen, INDERDAAD NIET TE OUD...... en beetje poen is ook mooi :D
Jelle

Bericht door Jelle »

Hè, had ik daar nu een beschrijving van mezelf gegeven? Nou vooruit donker mag dan ook nog wel.:,:D:,
Maar het moet er wel een van de vakantie zijn he, anders past hij hier niet in het onderwerp.:-

[Veranderd op 31/8/02 door Jelle]
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Vakantie liefdes.

Ha die zijn meestal maar van korte duur.

Maar ja geen gehad dit jaar.

Groetje Kuifje
Madtice

Bericht door Madtice »

Mijn vriendin, waar ik al drie jaar mee heb en over twee jaar als het kan mee wil trouwen, is eigenlijk een soort vakantieliefde... Ben ik de uitzondering die de regel bevestigt? :)
appie21

Bericht door appie21 »

Ik heb er ook eentje of ik ben er nog mee bezig....... over een poosje zie ik haar mooie ogen weer zucht ... :)

Origineel geplaatst door Madtice
Mijn vriendin, waar ik al drie jaar mee heb en over twee jaar als het kan mee wil trouwen, is eigenlijk een soort vakantieliefde... Ben ik de uitzondering die de regel bevestigt? :)
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Origineel geplaatst door appie21
Ik heb er ook eentje of ik ben er nog mee bezig....... over een poosje zie ik haar mooie ogen weer zucht ... :)

Ik hoop dat het wat mag worden :in
appie21

Bericht door appie21 »

Ikke ehh ook maar er is nog veel onduidelijkheid...
over een maand weet ik meer hoop ik.... zucht.. :in:in:in:in:in

Origineel geplaatst door Kuifje
Origineel geplaatst door appie21

Ik hoop dat het wat mag worden :in
Ge@

Bericht door Ge@ »

Ja ja, Appie,

Waar het hart vol van is hè?!.............

:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in
:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in
:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in:in

[Aangepast op 21/2/03 door Admin]

[Aangepast op 21/2/03 door Admin]
appie21

Bericht door appie21 »

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan duurt een maand heel lang!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Dan moet je de dagen afgaan tellen.

Nog zoveel dagen.

hahaha

Kuifje
Plaats reactie