owjah... vertel es?Oorspronkelijk gepost door Andre
Wat italiaanse mannen, geen gekheid hoor, er zijn hier in Holland mannen genoeg , vraag maar aan TUK.
Rome!!!!!!!!!
Oorspronkelijk gepost door Jongereben je nou nog niet weg? :sneOorspronkelijk gepost door Daphne
o
o
o
o:o
whaaaaaaaaaa k ga morgen alllllll
:bou::bou::bou::bou::bou::bou::bou:
fijn weekend in Rome!
ben wel een beetje jaloers dat ik hier nog gewoon tussen allemaal 'rouwende' Nederlanders zit... :!

byebye
Ik ga zo weg.... whaaaaaaaaaaa ik heb er zo'n zin in... effe weg effe relaxen... en de boel de boel laten... 
Ik ga om 11.59 met de trein uit Gouda naar Schiphol ben daar om 13.00 en om 15.00 gaat my plane...
Ik heb echt nog nooit gevlogen... maar gelukkig heb ik gezond verstand meegekregen dus... alles zal goed komen!
Ik ga tot en met maandag... dus OF maandagavond of dinsdag ben ik weer van de party... is dat effe fijn of niet

CIAAAAAAO

Ik ga om 11.59 met de trein uit Gouda naar Schiphol ben daar om 13.00 en om 15.00 gaat my plane...
Ik heb echt nog nooit gevlogen... maar gelukkig heb ik gezond verstand meegekregen dus... alles zal goed komen!

Ik ga tot en met maandag... dus OF maandagavond of dinsdag ben ik weer van de party... is dat effe fijn of niet

CIAAAAAAO

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."

Het was ZO cool/stoer/te gek/gaaf onwijs wijs/Mega/giga TOFFFFFFFFFFFF:D
Met cool bedoelde ik dus niet "koud" maar wel COOL! De temp lag rond de 33/35 graden en en k moet zeggen...
het was SUPER!!!!!!! Je kan 't je niet voorstellen.... I love Rome!!!!!!
Ik heb nu even nie de fut om alles te vertellen (ben nu een uurtje of 2 thuis) maar k kan wel een tipje van de sluier optillen.... IK HEB DE PAUS GESIENNNNN
Ik denk dat ik vanavond maar es vroeg mn bedje in kruip... want t was nie veel vannacht en de afgelopen nachten....!!!
Groetjes,
Mij!