WEGWIJS 2002

Leo

Bericht door Leo »

yep :-)

okidoki!
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Je gaat toch zeker niet denken dat ik m'n gezicht bij jou laat zien he.....

Lijkt me nogal logisch natuurlijk!
Leo

Bericht door Leo »

nou 'denken' is wel heel sterk gesproken, maar 'hopen' doe ik er wel een beetje op hoor.... :thu
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Leo
nou 'denken' is wel heel sterk gesproken, maar 'hopen' doe ik er wel een beetje op hoor.... :thu
Haha! 1 keer jou gezien te hebben.......

:P
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik denk dat ik toch maar ga dit jaar, kan ik gelijk zien hoeveel OSW-ers er komen.:D:-
Leo

Bericht door Leo »

Origineel geplaatst door Lieneke

1 keer??

duhhhh
Ge@

Bericht door Ge@ »

"WEGWIJS 2002 is dit jaar door 2x zoveel mensen bezocht"

Hoe deze verdubbeling is gekomen?! Daar zijn we nog steeds niet achter, aldus woordvoerder W.E. Gwijs.

(RD, 16 oktober 2002)
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

16 okt 2002 jajaja denk het ook Gea. Ben jij toevallig N.I.E.T. Wijs:D:D.
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Lieneke

1 keer??

duhhhh
:bu Hoeveel dan....?
Raike
Contacteer:

Bericht door Raike »

We noemen ons graag calvinisten, maar zijn we de soberheid die Calvijn voorstond niet een beetje vergeten?
Ik dacht dat er altijd gewaarschuwd werd tegen materialisme, maar ik kan het fenomeen Wegwijs toch niet anders dan materialistisch noemen.
De kennis is mij te wonderbaar, zij is hoog, ik kan er niet bij. Ps. 139,6.
madelief

Bericht door madelief »

Er wordt inderdaad gesproken over soberheid. En waar gaat het daar om......meestal dat onze naam word groot gemaakt. Waarom ga je er anders staan met je mega tent.
Wat denken jullie de ultieme plek om te roddelen. Zo veel refo's bij elkaar...............
En wat ik dan ook niet begrijp is dat sommige mensen van de ene kerk mensen van de andere kerk niet aan kijken. En op die beurs staat iedereen door elkaar en zijn het de dikste maatjes.........Waaom niet in het normale leven ook.
Olli

Bericht door Olli »

Ik denk inderdaad Madelief dat we te veel in hokjes blijven denken.
Het gaat toch uiteindelijk om één ding en dat wordt nog wel eens vergeten denk ik.
Ge@

Bericht door Ge@ »

Origineel geplaatst door matthijs019
16 okt 2002 jajaja denk het ook Gea. Ben jij toevallig N.I.E.T. Wijs:D:D.
't Zou kunnen... Vraag maar aan anderen (in mijn omgeving)... Ik zelf kan daar zo moeilijk over oordelen.........
madelief

Bericht door madelief »

Origineel geplaatst door Olli
Ik denk inderdaad Madelief dat we te veel in hokjes blijven denken.
Het gaat toch uiteindelijk om één ding en dat wordt nog wel eens vergeten denk ik.

En als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat gedenk in hokjes..........
We zijn toch christenen onder elkaar.........en dan moeten we elkaar accepteren.:bou:
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Er wordt inderdaad gesproken over soberheid. En waar gaat het daar om......meestal dat onze naam word groot gemaakt. Waarom ga je er anders staan met je mega tent.
Ik citeer uit het RD:
Mensen komen naar Wegwijs voor het „sfeertje van refootjes en sjaaltjesâ€
Plaats reactie