Choteau (USA): 4. En als het Nederland moet zijn denk Deventer: 12.Jantje schreef:![]()
En nu de gemeente met het laagste aantal doopleden?
Quizvragen
-
Re: Quizvragen
-
- Verbannen
Overzee is goed. Nederland niet.crossmountain schreef:Choteau (USA): 4. En als het Nederland moet zijn denk Deventer: 12.Jantje schreef:![]()
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Delft: 8?Jantje schreef:Overzee is goed. Nederland niet.crossmountain schreef:Choteau (USA): 4. En als het Nederland moet zijn denk Deventer: 12.Jantje schreef:![]()
-
- Verbannen
-
Welke GG predikant woont het verst bij "zijn" kerkgebouw vandaan (Afstand in km via google maps).Jantje schreef:Exact.
-
- Verbannen
Ik vermoed ds. G.J. Baan.crossmountain schreef:Welke GG predikant woont het verst bij "zijn" kerkgebouw vandaan (Afstand in km via google maps).Jantje schreef:Exact.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Voor Nederland inderdaad correct: 12,5 km, maar niet voor buitenland.Jantje schreef:Ik vermoed ds. G.J. Baan.crossmountain schreef:Welke GG predikant woont het verst bij "zijn" kerkgebouw vandaan (Afstand in km via google maps).Jantje schreef:Exact.
Dan is het het een predikant van de NRC en niet van de GG.crossmountain schreef:Voor Nederland inderdaad correct: 12,5 km, maar niet voor buitenland.Jantje schreef:Ik vermoed ds. G.J. Baan.crossmountain schreef:Welke GG predikant woont het verst bij "zijn" kerkgebouw vandaan (Afstand in km via google maps).Jantje schreef:Exact.

Hier moet je toch een gergemmeriaanse achtergrond voor hebben om deze vragen op te lossen. 

Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
-
Inderdaad. Ik voel me gediscrimineerd.Ukkie schreef:Hier moet je toch een gergemmeriaanse achtergrond voor hebben om deze vragen op te lossen.

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Moeten we nu een aparte HHK quiz houden?HersteldHervormd schreef:Inderdaad. Ik voel me gediscrimineerd.Ukkie schreef:Hier moet je toch een gergemmeriaanse achtergrond voor hebben om deze vragen op te lossen.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
-
Nee hoor, HHK'ers zijn niet zo extreem radicaal.Ukkie schreef:Moeten we nu een aparte HHK quiz houden?HersteldHervormd schreef:Inderdaad. Ik voel me gediscrimineerd.Ukkie schreef:Hier moet je toch een gergemmeriaanse achtergrond voor hebben om deze vragen op te lossen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Sinds Google zijn quizen overbodige manieren om kennis over te dragen.
Bij oma in het verzorgingshuis is het echt de favoriete activiteit van de dagbesteding of hoe dat ook heet. 'Hoe heet een koekje, bestaande uit twee laagjes schuimgebak, met aan beide uiteinden chocolade en met een crèmelaagje ertussen?' 't Is altijd dezelfde die als eerste roept: 'een bokkenpootje!'.Herman schreef:Sinds Google zijn quizen overbodige manieren om kennis over te dragen.
Nee, dit is gewoon de afdeling voor mensen die nog helemaal fris en helder zijn.
Pas maar op anders krijgen we straks een quiz gergemmers tegen hhkers. En ik vrees dat we in de minderheid zijn.HersteldHervormd schreef:Nee hoor, HHK'ers zijn niet zo extreem radicaal.Ukkie schreef:Moeten we nu een aparte HHK quiz houden?HersteldHervormd schreef:Inderdaad. Ik voel me gediscrimineerd.Ukkie schreef:Hier moet je toch een gergemmeriaanse achtergrond voor hebben om deze vragen op te lossen.