De zuinigste, de schoonste en ruimste in zijn klasse

Na een paar jaar te zijn "vreemd gegaan", toch weer een Suzuki.
Private lease?J.C. Philpot schreef:Ik moet komende maanden weer een nieuwe uitkiezen, omdat ik de huidige auto niet meer kan verlengen (heb ik al een aantal keer gedaan). Word weer zoeken naar de goedkoopste kleine station...
14% bijtelling is helaas geen optie meer voor een diesel.
Nee, ik heb een auto van de zaak.Nasrani schreef:Private lease?J.C. Philpot schreef:Ik moet komende maanden weer een nieuwe uitkiezen, omdat ik de huidige auto niet meer kan verlengen (heb ik al een aantal keer gedaan). Word weer zoeken naar de goedkoopste kleine station...
Octavia? Niet klein. Wel fijn. Of n Fabia. Nieuwste niet meer zo suf als vroeger.J.C. Philpot schreef:Ik moet komende maanden weer een nieuwe uitkiezen, omdat ik de huidige auto niet meer kan verlengen (heb ik al een aantal keer gedaan). Word weer zoeken naar de goedkoopste kleine station...
Dacia Logan. Bijtelling is 22% van nog geen €18000 bij top of the bill.J.C. Philpot schreef:Ik moet komende maanden weer een nieuwe uitkiezen, omdat ik de huidige auto niet meer kan verlengen (heb ik al een aantal keer gedaan). Word weer zoeken naar de goedkoopste kleine station...