misschienMara schreef: Ik dacht dat je een incon zou aanraden.![]()
En wat doe je dan met die emmer, des morgens?

misschienMara schreef: Ik dacht dat je een incon zou aanraden.![]()
En wat doe je dan met die emmer, des morgens?
Incontinentiemateriaal, voluit geheten.Dodo schreef:Wat is een incon?
Dat bedoel ik.samanthi schreef:misschien
O, ik dacht dat het misschien zo'n bouwvakkerswc was of zo.Mara schreef:Incontinentiemateriaal, voluit geheten.Dodo schreef:Wat is een incon?
Ja natuurlijk.Mara schreef:Incontinentiemateriaal, voluit geheten.Dodo schreef:Wat is een incon?Dat bedoel ik.samanthi schreef:misschien![]()
Zou jij niet bang zijn?
Zou mij best een keertje relaxt lijken.Mara schreef: Zou jij niet bang zijn?
Alleen op een vlot, midden op een grote waterplas, zonder enige mogelijkheid van contact, vind ik heel eng ja.ejvl schreef:Zou mij best een keertje relaxt lijken.Mara schreef: Zou jij niet bang zijn?
Waarvoor bang zijn dan? Wilde dieren zijn er niet in Nederland.
In je eentje? Vind je dat echt relaxed?Zita schreef: Niks zo relaxed als wildkamperen, omdat je echt de dagelijkse gang van zaken loslaat.
Alleen niet, ik zou oprecht bang zijn, maar samen met samantus wel.Mara schreef:Alleen op een vlot, midden op een grote waterplas, zonder enige mogelijkheid van contact, vind ik heel eng ja.ejvl schreef:Zou mij best een keertje relaxt lijken.Mara schreef: Zou jij niet bang zijn?
Waarvoor bang zijn dan? Wilde dieren zijn er niet in Nederland.In je eentje? Vind je dat echt relaxed?Zita schreef: Niks zo relaxed als wildkamperen, omdat je echt de dagelijkse gang van zaken loslaat.
Jij ligt dus 50 weken krom, om 2 weken krom te kunnen liggen?
Het is al een oud grapje in onze familie, mijn schoonvader zei dat altijd als iemand ging kamperen. Volgens mij had hij het van J.an B.laaser (een caberatier uit de jaren 70) Het werd ook kramperen genoemd.samanthi schreef: @Mara 50 weken krom liggen voor twee weken krom liggen, betekend dit dat het verdere leven met werk een last is en alles om die twee weken zou draaien?
Oh een familie uitspraak.Mara schreef:Het is al een oud grapje in onze familie, mijn schoonvader zei dat altijd als iemand ging kamperen. Volgens mij had hij het van J.an B.laaser (een caberatier uit de jaren 70) Het werd ook kramperen genoemd.samanthi schreef: @Mara 50 weken krom liggen voor twee weken krom liggen, betekend dit dat het verdere leven met werk een last is en alles om die twee weken zou draaien?
Ik kan me wel voorstellen dat hij er geen zin in had, want die man had zwaar lichamelijk werk, minstens 50 uur per week.
Dus die 2 weken vakantie wilde hij wel doorbrengen in een comfortabel bedje. (alleen snachts dan)