Zoals ik al eerder zei vind ik het erg vaag. Zulke behandelingen zijn niet voor mij weggelegd, daar ben ik veel te nuchter voorMara schreef:Dank voor je belangstelling en meeleven, maar als jij met een klacht moeheid of spanning bij een arts komt en deze begint met zijn handen een eindje van je af te houden, minutenlang, zwijgend, ze op je hoofd legt alsof je gezegend wordt en dan met vage termen komt als:RefoCalvinist schreef:Zeker heeft iedereen stress. En in zekere mate is het ook zeker gezond. Zeker weten!Mara schreef:Dat vind ik zo'n dooddoener, iedereen heeft in meer of mindere mate stress en dat is eigenlijk best goed voor een mens.RefoCalvinist schreef: Is het geen gevolg van stress? Bedoeld hij geen negatieve energie? Kropt ze dingen op? Is ze een binnenvetter?
Het klinkt inderdaad behoorlijk vaag. Zou ook niks voor mij zijn, maar nekklachten moeten ergens vandaan komen lijkt mij
Maar hoe verwerk je die stress, daar gaat het om.
Ze is geen binnenvetter.
Maar dan hebben we het over gezonde stress.![]()
Wanneer zijn deze klachten begonnen en wat is er in haar leven omtrent die tijd gebeurd, wat is er veranderd. Enz. enz.
Dat zijn geen vragen die je hier hoeft te beantwoorden. Maar wellicht helpt het om de remedie te vinden?
Veel klachten zijn afkomstig met laten we het "geestelijke/psychische klachten". Zoiets als stress dus.
Ja dat zijn dooddoeners, maar mensen zijn ook gewoon doodnormaal. Niet iedereen heeft iets exclusiefs. Gelukkig niet!
ik voel teveel energie in jou, er zit een geestelijke blokkade die je vasthoudt en zo meer, wat denk jij dan?
Bij de huisarts (als het goed is tenminste) krijg je vragen die je kunt beantwoorden met eventueel daaraan gekoppeld een lichamelijk onderzoek.

Dus ik kan begrijpen dat je dochter en moeder denken ... euh nee!

Maar misschien (teruggaan) naar de huisarts? Je moet ze zelf natuurlijk wel helpen om zoveel mogelijk info te spuien