Wat voor werk doet u?
Re: Wat voor werk doet u?
Mijn kinderen zeggen dat ik niet werk
Houden zo.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik sta voor de klas, en als ik niet voor de klas sta, werk ik.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Openbaar accountant
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ach, wilt u voor het antwoord op deze vraag zo goed zijn om op de onderstaande link te drukken?refo schreef:Tjonge, is dat echt zo fundamenteel?
Christelijke overtuiging en loopbaankeuzes
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Hihi ben je een standbeeld en klus je bij?.....Luther schreef:Ik sta voor de klas, en als ik niet voor de klas sta, werk ik.
-
OnlineFlyingEagle
Ik zit in in de aitee
Ik ben moeder

- Johann Gottfried Walther
Ziet u dat als werk? Of als roeping? Dat moeder zijn veel werk kost staat buiten twijfel.helma schreef:Ik ben moeder![]()
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
FlyingEagle schreef:Ik zit in in de aitee

-
OnlineFlyingEagle
Tiberius schreef:FlyingEagle schreef:Ik zit in in de aitee

Wat voor werk ik ook doe, ik zit in ieder geval ook bij de BHV.
Voor als mensen
doen of
zijn of als er een
melding is.
Voor als mensen

Ik ben in de eerste plaats moeder, o.m. van kinderen die veel zorg behoeven.
Sinds 6 jaar ben ik parttime werkzaam in de particuliere ouderenzorg.
Ik vind het wel leuk om voor mensen te zorgen, dus het is geen opgave, het geeft veel voldoening.
Sinds 6 jaar ben ik parttime werkzaam in de particuliere ouderenzorg.
Ik vind het wel leuk om voor mensen te zorgen, dus het is geen opgave, het geeft veel voldoening.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik zie het als roeping. En als werk.Johann Gottfried Walther schreef:Ziet u dat als werk? Of als roeping? Dat moeder zijn veel werk kost staat buiten twijfel.helma schreef:Ik ben moeder![]()

En ik geniet ervan.
helma schreef:Ik zie het als roeping. En als werk.Johann Gottfried Walther schreef:Ziet u dat als werk? Of als roeping? Dat moeder zijn veel werk kost staat buiten twijfel.helma schreef:Ik ben moeder![]()
![]()
En ik geniet ervan.

Een mooiere dagtaak is er m.i. niet en dat vind mijn vrouw ook.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het moeder zijn ja.huisman schreef: Een mooiere dagtaak is er m.i. niet en dat vind mijn vrouw ook.
Maar daarbij moet wel worden opgetekend dat het huishoudelijk werk dat er bijhoort, wel vaak van hetzelfde is. Ik zie mezelf steeds dingen herhalen en vind het wel eens zinloos.
Tafel dekken, afhalen, dekken, afhalen enz.
Is alles spic en span, de eerste komt thuis, rommeltjes hier en daar.
Badkamer blinkt en glimt en een gezinslid gaat douchen.
Hoe mensen dit toch voor elkaar krijgen in een glossy, ik snap het niet.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon