Wat heb je vandaag geleerd?
Re: Wat heb je vandaag geleerd?
Iets minder argwaan;)
Stuur hem een pb, dan weet je het.
Dat is onmogelijk want hij is verborgen. En hij of zij is als gast op het forum.Mister schreef:Iets minder argwaan;)
Je ziet alleen wat normaal te zien is als "Google [Bot]" of "Bing [Bot]", maar zo staat
daar dus Majestic_12. Dat is volgens mij niet aanklikbaar of na te gaan wie of wat dat is.
Het is enkel waar te nemen dat deze waarschijnlijk als gast de site bekijkt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Daarnet van mijn Marokkaanse overbuuf geleerd dat vers gezette muntthee (van frisgroene blaadjes) een heerlijke dorstlesser is.
Normaal gesproken loopt ze in "westerse moderne" kleding, maar tijdens deze hitte in lange lichte gewaden. Zien er prachtig uit.
Ik schaamde me eigenlijk voor mijn blote benen.
Normaal gesproken loopt ze in "westerse moderne" kleding, maar tijdens deze hitte in lange lichte gewaden. Zien er prachtig uit.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Helpt dat tegen de hitte, die lange gewaden?Mara schreef:Daarnet van mijn Marokkaanse overbuuf geleerd dat vers gezette muntthee (van frisgroene blaadjes) een heerlijke dorstlesser is.
Zij zegt van wel.Afgewezen schreef:Helpt dat tegen de hitte, die lange gewaden?Mara schreef:Daarnet van mijn Marokkaanse overbuuf geleerd dat vers gezette muntthee (van frisgroene blaadjes) een heerlijke dorstlesser is.
En die thee was lekker! Ze zette het waar ik bij zat. (En ik ben helemaal geen theeleut)

Hmm, ik heb een nogal lichte dekbedovertrek...Mara schreef:Zij zegt van wel.Afgewezen schreef:Helpt dat tegen de hitte, die lange gewaden?
En die thee was lekker! Ze zette het waar ik bij zat. (En ik ben helemaal geen theeleut)
En een theepot?Afgewezen schreef:Hmm, ik heb een nogal lichte dekbedovertrek...Mara schreef:Zij zegt van wel.Afgewezen schreef:Helpt dat tegen de hitte, die lange gewaden?

was dat gewaad niet vanwege de ramadan?
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar daar doen ze niet (meer) aan, ze dronk gezellig thee mee.Chrisje72 schreef:was dat gewaad niet vanwege de ramadan?
We hebben het daar niet over gehad, dochter was verleden week getrouwd, ze liet foto's zien en er scharrelde een kleinkind rond.
Witblond ventje

Majestic_12 is gewoon een searchbot; zoals Google, Bing, etc.-DIA- schreef:Majestic_12 is er weer... Wat moet die hier?
Zijn we een gevaar voor de veiligheid?
Deze doorzoekt fora en indexeert de inhoud, zodat er snel gevonden wordt na een zoekopdracht.
Een toespraak van een half uur komt overeen met de weekproductie van een ervaren journalist (3000 woorden). Heb je zoveel te vertellen?
citaat uit een boekje over presenteren.
Nog een citaat:
Langer dan een half uur spreken is alleen weggelegd voor absolute profs.
bron:
http://min.ibrochure-instant.com/219175 ... nfeest/ib/
citaat uit een boekje over presenteren.
Nog een citaat:
Langer dan een half uur spreken is alleen weggelegd voor absolute profs.
bron:
http://min.ibrochure-instant.com/219175 ... nfeest/ib/
Dat een niet te diepgravend onderwerp, enorm veel pb's minder oplevert...*
*) zie stukje uit Daniël, bij "Kantelen"
*) zie stukje uit Daniël, bij "Kantelen"
Dat een blik Sikkens verf van 35 euro voordeliger is dan ieder ander goedkoper merk.
Om te beginnen is het al een hele liter, i.p.v. driekwart.
Dan heb je er veel minder van nodig voor een evengoed resultaat.
Sikkens gaat ook door voor de meest professionele verf van AKZO-NOBEL.refo schreef:Dat een blik Sikkens verf van 35 euro voordeliger is dan ieder ander goedkoper merk.
Ze zijn de grootste fabrikant van coatings in Europa.
Andere bekende merken die AKZO-NOBEL voert zijn b.v. Flexa, Cetabever, Alabastine enz.
Mijn man had de betonvloer van de schuur geverfd en binnen de kortste keren liet het los.
Hij kreeg van een buurman een tip om die van de A ction te halen, het was er echter alleen in een sombere kleur grijs.
Maakt ons wat uit, het is maar voor in de schuur.
Hij smeerde het erop, geweldig
Als ik het me goed herinner kostte het 6 euro per blik, hij was heel sceptisch vantevoren, maar alla, die dure bleef ook niet zitten.
Hij kreeg van een buurman een tip om die van de A ction te halen, het was er echter alleen in een sombere kleur grijs.
Maakt ons wat uit, het is maar voor in de schuur.
Hij smeerde het erop, geweldig

Als ik het me goed herinner kostte het 6 euro per blik, hij was heel sceptisch vantevoren, maar alla, die dure bleef ook niet zitten.